Saturday, December 31, 2011

Tolong Doakan Adikku Selamat Dalam Pembedahan Esok



Assalamualaikum....


Tolong doakan adik lelaki saya awie selamat dalam pembedahan kakinya esok pagi 31 dec kerana dia baru saja mengalami kemalangan motosikal. Bonda dan semua ahli keluarga masih berada di hospital segamat menemani adik saya. Tak tau nak minta apa dari kalian kecuali tolong doakan adik saya selamat dalam pembedahan esok hari. Saya terus pitam hampir 10 minit lepas menelefon bonda tadi...huhu. Saya pun pitam, apa lah perasaan bonda ye?


Psst: Saya yang minta adik pulang lawat bonda minggu ni, tiba-tiba saya rasa bersalah dan menyalahkan diri sendiri..huhu.
www.tips-fb.com

26 comments:

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

amin... insyaAllah adik akak tu tak de ape2 :)

Kak Aya said...Reply To This Comment

terkejut baca entry ni,kak aya mmg fobia dgr berita accident.

semoga selamat semuanya, kembali pulih..

untuk LM, jangan rasa bersalah, Allah Maha Mengetahui, pasti ada hikmah disebaliknya.


sabar ye adik sayang....satu ujian dari Allah untuk LM sekeluarga.

faizulosman said...Reply To This Comment

INSYAALLAH... semoga adik awk selamat hendaknya...

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2011/12/hebat-tak-equation-aku.html

c i k a n a said...Reply To This Comment

smoga adik awk selamat dlm pembedahan yer .. Insya Allah..

fiezah91 said...Reply To This Comment

semoga selamat semuanya. insyaAllah.

PutryAin said...Reply To This Comment

semoga selamat semuanye.. insyaallah kay.. amin.. jangan salah diri sediri :)

Woofer Storm said...Reply To This Comment

ummi jngn slahkan diri..tak baik mcm tu..

#semoga adik ummi cepat sembuh..amin3

Maii said...Reply To This Comment

Insyallah amin ;DD

ummi_khalish said...Reply To This Comment

LM,setiap yang berlaku telah tertulis..kita kena redha..Insya Allah,semoga semuanya dipermudahkan dan adik LM akn pulih seperti sediakala....

p/s:dil penah rasa perasaan seperti ini...tambahan pula hidup berjauhan...pernah cite dalam..huhuhu..be strong ye LM...

Muna rahimah said...Reply To This Comment

Semoga adek akak sembuh :)

fafthin said...Reply To This Comment

insyaallah, selamat. amin ~

EnciK AxixOu said...Reply To This Comment

insyallah selamat . muge adik anda cepat sembuh ea

iza said...Reply To This Comment

Assalam..
Moga semuanya berjalan lancar, Amin..

zalin onceitalk said...Reply To This Comment

sy doakan moga adik akak slmt menjalani pmbedahan dan cepat sembuh..

pena rozie said...Reply To This Comment

Insyaallah akan selamat semuanyer

ieda said...Reply To This Comment

akak doakan semuanya selamat dikk .. aminnnnnnnnnnnnnn

Izan Ishak said...Reply To This Comment

mudah2an adik awie selamat menjalani pembedahan ye LM...

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

InsyaAllah.... Semuanya berjalan lancar....

Cik Ina Do Do Cheng said...Reply To This Comment

Selamat tahun baru 2012, semoga hidup Lidya sekeluarga akan lebih baik pada tahun 2012 dan tahun-tahun seterusnya, InsyaAllah : )

Semoga Allah SWT permudahkan segalanya lydia, harap adik cepat sembuh ye.

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

semoga semuanya berjalan dengan lancar.. insyaAllah LM..

ahsfantasy24 said...Reply To This Comment

Semoga semuanya dipermudahkan dan kembali seperti biasa..
ibu paling sedih tapi biasanya ibu kuat :)


P/s: Selamat tahun baharu, semoga tercapai apa yang diimpikan :)


ahsfantasy24.com

H.J said...Reply To This Comment

insya Allah semuanya selamat

Dalila Hamid said...Reply To This Comment

InsyaAllah.. dipermudahkan... sama2 kita berdoa..

Shafarina Adilla Sulaiman said...Reply To This Comment

hope semuanya selamat..

Ain Dzaya said...Reply To This Comment

bersabarnyer LM ..
sumua yg berlaku nie ada hikmahnyer..
moga dipermudahkan segala urusan..

Rizawati Abd Rahman said...Reply To This Comment

mcm mane ngn operesen tu sahabat? arap semuanye bjalan lancar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...