Wednesday, January 25, 2012

Aqilah




Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Aqilah dah 3 tahun lebih dah. Budak sorang ni cakap sedikit pelat. Tapi kuat berceloteh. Suka layan dia berbual, lenguh mulut nak jawab soalan dia. Layankan saja la...walau kadang kala tak terjawab soalan dia.


Kadang kala penat sampai tak terjawab apa dia tanya. Ketupat dia sebut tetupak...kan pelik bunyi nya. Bila tak faham dia sedaya upaya cuba bagi ummi paham..hihi.



Mertua kata dia ni lucu orang nya. Ye, dia memang agak kelakar. Kuat berceloteh dan suka menyanyi tanpa rasa malu. Saya tak larang biarlah dia punya keyakinan diri yang tinggi. Moga jadi anak solehah wahai anakku Aqilah Marsya.



P/s: mulut ada makanan pun dia nak sengeh...comot gigi.





nota kaki: tuan blog masih bercuti berblog...terima kasih sudi ziarah. nnt saya bls jejak korang ye.




www.tips-fb.com

20 comments:

adele said...Reply To This Comment

mcm anak saudara sy lah plak..hehe..suka menyanyi..kadang2 dia bercakap pun dlm nada menyanyi..apa yg mak dia ckp pun boleh buat dlm bentuk nyanyian..haha

diana said...Reply To This Comment

suka berceloteh mesti pandai berkawan..:)

Atiqah Wadiah said...Reply To This Comment

saya ada jgk sorg kazen cam aqilah..kuat b'eloteh..kuat b'tanya..tp best lyn dia..klu x der dia,mesti sunyi..huhu

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

buat apa nk halang kan kak

biar je die membesar

kalo slh br tego

azwa amani said...Reply To This Comment

alala...mesti pandai besar nanti ni.. :)

pena rozie said...Reply To This Comment

tomel la....

Cik Aqilah Wardah said...Reply To This Comment

weet!! weet!!

ingat cakap pasal kite tadi.. :D

comelll~

Lelord said...Reply To This Comment

hehhehe macam najlaa dulu pun sama ntah ape2 je yg dia sebut kalau x paham dia marah mama lak

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

owh masuh bercuti ke.hehehe selamat bercuti kak =)

Eyeme said...Reply To This Comment

huhu..comel..akak ke mane? :D

Hanis MY said...Reply To This Comment

comelnya Aqilah...

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

hehehe sama macam anak buah sy yang umur nak masuk 4 tahun tahun ni.....mulut lancar benor bila bercakap

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Akak suka dengar budak baru belajor bercakap, pelat2 gitu, kiut je....hehehehe

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

ni beranak bula bapa erk LM.. rasanya sama baya ngan anak last rine la.. mulut banyak gak tuh.. hahaha

tomatokering :) said...Reply To This Comment

comeyyy tembamm . geramm ! :D

Syukri Kamaruddin said...Reply To This Comment

comelnya =)

Nini Hartini said...Reply To This Comment

biarlah dia banyak celoteh kak... nanti dah masuk 5 tahun xde lah pelat sgt. ni ada student tini jenis tgk tv je. x byk ckp. bila masuk sekolah, asuhhh ckp nye susah nk dipahami. sbb baru nak belajar ckp.

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

comelnya..
insyaAllah,semoga aqilah menjadi soleha & anak cemerlang dunia & akhirat.amin.

kirim salam peluk cium pp kat aqilah.hihih

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

tetupak? haha :D

kalau dodol? todol =="

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

oo..name Qila ade Marsya ek..
sedapnye name die..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...