Saturday, January 21, 2012

Lamb Chop




Assalamualaikum dan salam sejahtera....


Sihat semua? dah makan? moga semuanya berada dalam keadaan sihat hendaknya.



Suka lamb chop? saper tak makan kambing senyap-senyap saja ye. Sedap....saya suka. Bagi 2 set pun saya boleh habis kan. Hehehe



P/s: Rasullullah makan kambing juga...

 
www.tips-fb.com

10 comments:

feza said...Reply To This Comment

yup.saya suka juga

Lea Isnawi said...Reply To This Comment

suka ciken chop je

hehehe

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

chicken chop pleaseeee hehehe

Dr Hafiz said...Reply To This Comment

Ini makanan kegemaran saya dan isteri saya...

❤ eyeme ❤ said...Reply To This Comment

lama tak jenguk akak..baru je mkn gulai kambing kat kenduri tadi :D

Lelord said...Reply To This Comment

dulu x suka..skang suka ngan kamben

alexa yussida said...Reply To This Comment

hehe baiklah akak..saya snyap2 je :) tp nmpk menyelerakan woo

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

hohoh,fening2 mas nanti.suka lagi c.cop.hihih..yang penting,.kentang tuh menarik perhatian ku.hahaha

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

hurmm...t blk sni kite g mkn sme2 ek kak.. :)

deno said...Reply To This Comment

emm... deno tak makan daging kambing sbb org2 kampung ckp org sakit mcm deno xbleh makan daging kambing... jadi sejak sakit tak pernah rasa pun daging kambing... hmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...