Monday, January 2, 2012

Meraba



Assalamualaikum...


Nak cerita pasal meraba. Bukan meraba-raba dalam gelap atau meraba-raba orang buta ye. Ni kes lelaki suka meraba, rasanya jarang wanita meraba lelaki kot kecuali jika lelaki itu suaminya..ahaha.


Kes meraba biasanya orang suka buat dalam tempat sesak seperti pasar malam, pasar borong, dalam lift dan tempat yang mudah mereka nak buat kerja tanpa orang dapat tangkap mereka.



Best ke meraba? biasanya sasaran mereka dada dan punggung. Dapat raba 2 saat pun mereka dah rasa girang kot? Kalau kena tangkap lagi teruk, kena belasah sampai lembek. Best ke? Bagi wanita, pakailah sebaik mungkin agar kamu tak menjadi penarik nafsu lelaki sampai ada hati nak meraba. Kalau tutup elok-elok kurang sikit risiko untuk diraba, kalau nak kena juga dah nasib badan lah tu kan?


Psst: Pasar malam kat Qatar selamat, takda kes raba...hehe.

www.tips-fb.com

21 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

xpenah kene rabe stakat ni

diana said...Reply To This Comment

pasar malam umah saya pun tak de raba2...mata2 gatal je banyak..heheheh

shatooman said...Reply To This Comment

ntah apa jadah la diorang dok main raba2 ni.. ada jgk kenal ngan mamat yg suka raba2 kt tempat sesak ni.. kpd wanita, kalu nk selamat, pakai elok2.. melalui pemerhatian, lelaki xkan raba yg pakai tudung labuh,yg pakai baju kurung pon dh mengurangkan berahi jantan..

p/s : tayang bodi kat suami.. apa ke bangang dok tayang kt org ramai.

Belalang hijau Perisik said...Reply To This Comment

ada ke yang gatal tangan mcm tu? tak ramai kot rasanya... tapi yang gatal mulut bunyi tikus, banyak la rasanya...

huhuhu

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

ohh.. kalau dulu2 zaman2 naik bas gi kerja.. ada je jantan yg suka meraba2 ni LM.. tak dapat dengan tangan..dia gesel ngan bahu dia pun kira best..huhu.. peliks sesetengah jantan kat dunia nih.. huhu.

Yayan. said...Reply To This Comment

kalau kat egypt pegi pasar dan naik bus bersesak sesak, besar kemungkinan boleh menjadi mangsa.

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Stakat ni akak lom kena g... Alhamdulillah

Aina Eliana said...Reply To This Comment

xpernah lagi stakat ni kena raba kalo pegi pasar mlm..kena usha ada la..hihihi..ayat gedix dri sy..

Fakhruddin Aziz said...Reply To This Comment

kita tak penah buat keje harammm...camni,,hehe

ieda said...Reply To This Comment

uishhhh kalau bab raba2 nie .. eiiii seram dikk , selalu raba2 nie bawa bencana dik

seronoknya x ada kes2 raba disana dikk ;)

deno said...Reply To This Comment

alhamdulillah deno tak pernah kena raba

IZZ AHMAD said...Reply To This Comment

eh, kena raba ke? huhu

Woofer Storm said...Reply To This Comment

nak raba,kena kwin dulu..ehehe

#betul,mcm mana laki tak gatal mata kalau pakai baju mcm tak pakai je.hehe

slmt mlm ummi^^

Muzel Zay said...Reply To This Comment

kak, dh bbrp ari nih sy yg dok meraba2..ahaha..psl lampu bilik rosak so kene meraba2 nk carik brg kt bilik..hhahah

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

tu lah pasal kak.pelikkan org suke meraba ni.bukan nya besh pon.ich.

bersama kak Es said...Reply To This Comment

meraba suami dapat pahala :) hahaha

najihah sahami said...Reply To This Comment

Mintak jauh la kes cmni.

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

selamat tahun baru kak. :)

MULAN said...Reply To This Comment

eeyyy, mau teriak kuat2 kalo kena kot.. hehhee...

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

belajar taekwando.tumbuk je peraba tuh

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

kadang2 orang yg buat tu wat muke tak bersalah je kot..
kite yg nmpak ni yg jd geram..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...