Wednesday, January 4, 2012

Nak Sekolah



Assalamualaikum....


Malam tadi aqilah mula merengek kata nak sekolah. Esok nak sekolah boleh tak? tak habis-habis dia tanya....huhu. Kesiannyer tengok anak ummi nak sekolah. Aqilah baru 3 tahun lebih, semester kat sini bermula september. Sebab dia lahir september maka dia memang tak dapat lah sekolah lagi. Kalau kat malaysia dulu anak 3 tahun lebih semua saya dah hantar ke tadika. Maisarah lahir september, azhad lahir ogos. Kecik je pakai baju sekolah masa tu...hehe



Nanti bila balik malaysia saya akan sekolahkan qila juga. Tak kiralah bulan 5 ke, bulan 6 ke...walau dah setengah tahun orang sekolah saya nak hantar dia juga. Teruja dia tengok akak dan abangnya sekolah. Pelat sangat pun takpa la...hati tetap semangat nak sekolah....hehe



Dekat je tadika PASTI dengan rumah kami, nanti ummi hantar qila ke tadika PASTI dekat dengan rumah kita je bila balik malaysia nanti. Tadika mudah sikit nak masuk walau tengah tahun pun kan? 
www.tips-fb.com

8 comments:

Peri PiA said...Reply To This Comment

:)

bila LM sekeluarga akan pulang ke M'sia?

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

alolo..comeynye die nk skolah awal..
sabar ek qila.. :)

H.J said...Reply To This Comment

kena ikut bulan beranak eh nak masuk skolah kak LM??

MULAN said...Reply To This Comment

seronok dengar anak2 nak pi sekolah kan..

Belalang hijau Perisik said...Reply To This Comment

selalunya mcm tu la kan... adik2 teringin nak ke sekolah mcm abg ngan kakak dia jugak... huhuhu

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Err... LM nak balik ke Malaysia for good kah?

Woofer Storm said...Reply To This Comment

best apa p sklh time kcik2..teringat zmn dulu kala..hehee

#bila nak balik mlysia ummi??

Izan Ishak said...Reply To This Comment

bagusnya aqilah nak pegi skolah.. takpe2, nnti balik malaysia boleh skolah macam abg ngan kakak ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...