Tuesday, January 10, 2012

Nasi Lemak

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dah 3 minggu tak buat nasi lemak,pagi tadi jam 4.30 pagi saya dah bangun buat nasi lemak. Semangat la konon. Bila anak pergi sekolah saya makan 3 sudu nasi lemak untuk alas perut nak susukan syafiq. Malang betul,saya terus lemau,ngantuk dan tertido.....hihihi Sampai sekarang saya hairan macam mana orang boleh sarapan nasi lemak kalau kerja. Tak mengantuk ke?3 sudu dah buat mata saya tertutup tau....pelik tak?
www.tips-fb.com

12 comments:

azwa amani said...Reply To This Comment

akak sama dengan amani. effect nasi lemak sangat cepat.. masa kuliah dulu, sampai mengalir air mata than mengantuk dalam kelas.. :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

setiap org tak sama la cek oii...mungkin kamu tu letih kot..tu yg cepat mengantuk tu...

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

xpenah bekfes nasi lemak..
ngantuk tak tertanggung klu makan.. :p

Nur Lavender said...Reply To This Comment

Sy xmngantok tp rasa mls..berat je bdn nk bergerak..hehe..:)

diana said...Reply To This Comment

saya pulak kalau makan nasik lemAK PAGI2 MESTI SAKIT PERUT..:)

Peri PiA said...Reply To This Comment

hihi,pia suke nasi lemak

tapi xblh selalu mkn,kena kawal

hihi mmg seksa tahan ngatok lps mkn nasi lemak pagi2

Muzel Zay said...Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
kakchik@ella said...Reply To This Comment

KC suka mkn nasi lemak tp tak blh mkn byk. mkn sikit2 jer. kalau tak sure ngantuks. zzzz la jwbnya. Hihi

YNA HERMOSA said...Reply To This Comment

yna pelik knp org kata ngntok mkn nasi lemak, yna ok je :)

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

ntah lah kak.mybe sbb banyak keje kot.so x rasa nk tido.hehe

Eyrique Ettiqazz. said...Reply To This Comment

baru lps mkn nasi lemak...mata LM x cukup kuat lawan kekuatan santan yg sangat lemak..hihi....guna santan dlm paket ker?

miya said...Reply To This Comment

kalau sy.. ngapp semua sampai licin. alhamdulillah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...