Tuesday, January 31, 2012

Pening Kepala-Muntah Baca komen?



Assalamualaikum...

Saya sangat pening kepala. Dari pagi terlalu busy pelbagai urusan. Tadi approve komen dari kawan-kawan. Diana komen kata terror buat donut tak pakai acuan, dia kata saya pasti muntah baca komen dia..hahahaha.

Blog ni terapi buat saya, walau tak buka blog saat saya baca komen korang saya dah tersengeh sorang-sorang. Ampun maaf sebab belum sempat balas komen korang. Tapi ketahuilah komen korang yang melawak, menasihati dan apa saja jenis komen semuanya buat saya terhibur. Sakit kepala saya terus hilang dengan lawak diana. 



Saya nak belajar buat donut selalu biar tangan saya tak keras bentukkan donut. Malu saya tengok donut saya senget benget....buat selalu mesti cun kan?keh keh keh.



www.tips-fb.com

18 comments:

diana said...Reply To This Comment

hahah..
saya pun kadang2 bila baca komen boleh buat senyum sorang2..
kadang2 lupa terus yang diri tengah stress..

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

hehehe kak, sy lagi xreti wat donut!!

al-lavendari said...Reply To This Comment

ada 4 jenis donat.

1. ada bentuk dan sedap.
2. ada bentuk tapi tak sedap.
3. tak ada bentuk, tapi sedap.
4. tak ada bentuk dan tak sedap.

jangan jadi donut no. 4 sudahlah. hehe

deno said...Reply To This Comment

baca komen memang syok :)

Eyeme said...Reply To This Comment

huhu..ni saya yg tgn keras semacam..mau petak je donut tu nnt :D

Lelord said...Reply To This Comment

haishhh donut td tu dh cun ape

najihah sahami said...Reply To This Comment

hahha...mish xretii langsung buat dinut kak..hampehh je jadik. fail!

eiela said...Reply To This Comment

memang komen-komen di blog pun bleh hiburkan hati kita.

saniah said...Reply To This Comment

bentuk tak jadi hal lah miza...yg penting sedap..:) teruskan melembutkan jari..nanti maisarah pun pandai mcm umi nya..:)

ejulz said...Reply To This Comment

haha.. buat donut xyah pakai acuan kan kak? lain la kalo big apple.. hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@dianabetul tu diana..buat diri terhibur

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@FasiHaH SupiaNmudah je syg..nnt akak share resepi mudah tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@al-lavendarinmbr 4 tu amat menakutkan uncle..haha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@denobetul dik

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Eyemeakak buat donut pintal je klu mls nak membulat2 kan

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@najihah sahaminnt leh cuba resepi akak..mudah je mish sayam

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@saniahayat penyedap hati yg adik tgu2 tu kak..hehe

Izan Ishak said...Reply To This Comment

izan tak pandai buat donut. bila buat rupanya mmg tak comel n gebus pun... huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...