Wednesday, January 4, 2012

Terima Kasih Doa Kalian




Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Saya nak ucapkan jutaan terima kasih buat kalian yang sudi mendoakan adik saya asnawi selamat dalam pembedahan selepas mengalami kecelakaan jalan raya tempoh hari. Alhamdulillah pembedahan memasukkan kalau tak silap saya 5 batang besi ke kakinya telah selamat. Tadi bonda sms saya kata adik boleh balik rumah dan perlu cuci luka ke klinik kesihatan 2 hari sekali. Bonda dan ayah bekerja, adik-adik yang lain dah mula exam kat uitm, takda siapa nak tunggu awie kat hospital.






Bonda kata Rabu akan datang pembedahan kedua akan dilakukan. Menampal kaki awie dengan daging pehanya. Huhu..saya ngeri membayangkan perkara itu. Dah la dia kurus kering. Agaknya kalau saya ada di sana silap-silap saya setuju nak bagi daging peha saya yang banyak ni kot? Ewww...ngeri okey!




Moga dia cepat sembuh. Terima kasih buat yang sudi mendoakan adik saya. 


Psst: apa akan jadi lepas pembedahan menampal daging peha dikaki?boleh jalan ke? berpeluh saya nak fikir benda tu..huhu.




www.tips-fb.com

18 comments:

ieda said...Reply To This Comment

alhamdulillah dah selamat ye dik ..
risau juga ..

ps : LM latar belakang entry ke , blog tu sendiri gelap .. sbb akak tgk ok je .. sbb akak guna warna putih utk tulisan .. nanti LM btahu di entry akak ye :)

Nur-nba said...Reply To This Comment

Salam. Tumpang simpati dengan musibah yang menimpa adik Lydia. Moga beliau cepat sembuh.

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...Reply To This Comment

semoga adik Lydia cepat sembuh ya

Prince said...Reply To This Comment

Semoga dia cepat sembuh dan pulih seperti sediakala ",

Tampal daging akan meninggalkan parut yg kurang enak dilihat

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

alhamdulillah :D
cepat sihat! :)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Alhamdulillah .... Teruk tu kalau smpi 5 btg besi... Apa2 pon, mg Adik LM lekas sembuh....

Yatie said...Reply To This Comment

Assalamualaikum adik manis,
sorry akak lambat sampai, busy sangatlah..syukur alhamdulillah dah selamat menjalani pembedahan tu..moga adik LM bertambah2 sihat dan di permudahkan segala urusan ya..akak pun naik ngeri bila baca n3 ni...

azwa amani said...Reply To This Comment

Alhamdullilah..semoga lebih sbar adik akak dan keluarga..itu Allah nak hapus dosa tu kak :)

hawiz said...Reply To This Comment

alhamdulillah...moga cpt sembuh!

Lelord said...Reply To This Comment

alhamdulillah...adehhh ngeri lak nak membayangkan

Woofer Storm said...Reply To This Comment

boleh ummi..tiada masalah pun tu,memang kebiasaannya bila nak tampal tempat luka tu akan diambil dari bahgian paha..

#semoga adik ummi cepat sembuh.amin3

ataspagar said...Reply To This Comment

minum air guna botol susu ke..hehehe

Izan Ishak said...Reply To This Comment

izan doakan adik LM cepat sembuh ye...

Peri PiA said...Reply To This Comment

semoga LM sekeluarga tabah

dan adik LM cpt sembuh,Amin

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

alhamdulillah.. semoga cepat sembuh ye adik LM..amin

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

semoga semuanya dipermudahkan.

Lina said...Reply To This Comment

semoga cpt sembuh buat adik Lydia

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

hope adik akk cepat sembuh.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...