Thursday, January 5, 2012

Top Up Tidur

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hari ni khamis rupanya,saya dah semakin tak ingat hari. Tadi sedar jam 4pagi saya tidur lagi,pukul 4.30,5.00 pun saya tidur lagi lepas kejut hubby. Bila tersedar 5.15 pagi baru saya rasa bulat mata dan gegar katil suh hubby bangun,sah memang dah lewat. Sekarang anak pun dah ke sekolah, syafiq dan qilah pun tidur. Kain dah siap basuh,maka...time untuk saya top up tidur sekarang. Entah bila syafiq nak tidur malam pun tak tau. Saya rindu nak tidur di malam hari,berselimut dsn berdengkur macam lion huhuhu.
www.tips-fb.com

3 comments:

Lina said...Reply To This Comment

kak lina pun rindu jg nak tdo nyenyak tp tulah bila anak kecik2 ni byk benda nak kena buat...tdo kul 11 kul 12 tu beselah

simply nana said...Reply To This Comment

Sungguh mencabar kan bila ad anak kecil.tp bila mengenangkan muka dia tengah tido misti comel,ilang sume penat...

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

oppss..leyh topup jgk ek??hihi..
sweetdream ummi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...