Tuesday, February 14, 2012

Angkat Punggung



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Nak cerita perkembangan adik Adlan Syafiq dengan kalian pembaca setia kat sini. Adik Syafiq dah 6 bulan lebih dah sekarang ni. Masih belum boleh duduk pun. Gigi pun belum tumbuh entah kenapa lambat pula giginya keluar.


Sekarang ni adik syafiq suka angkat punggung nak belajar duduk. Sambil buat kerja dia meraung menangis. Bila dia menangis aqila dah tak tahan dia minta saya dukung adik dia. Memang jenis dia ni buat kerja sambil menangis. Saya pun tak tau kenapa dia menangis...hik hik hik.



Biasanya bila dia dah buat 5-6 kali sambil menangis saya akan ambil dia dan pujuk. Tak lama lagi bila dah berjalan lebih tangkas agaknya adik syafiq  ni. Sekejap saja dah besar anak ummi.


www.tips-fb.com

17 comments:

intan_blur said...Reply To This Comment

common bby..jgn putus asa ye..hehhehe..jgn berat bontot ok.. ;)

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

dah start jalan t lagi jenuh nak jage..
takot jatuh plak t.. :)
cptnye baby besar...dlu dpt tgk luar perot ummi je..hihi

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

lala pun tak boleh merangkak & duduk sendiri lagi kak. 20hb ni dh masuk 6 bulan. dia pun kalau meniarap mulut dia bising sgt. kdg2 dia main sorang2 pun terjerit2. semalam 1 hari dia suka jerit smpai malam.sy ni selalu tgk perkembangan baby org je sbb nk tgk progress anak sendiri samada normal or x. risau jugak lala x blh meniarap lagi. gigi pun x tumbuh lagi

Izan Ishak said...Reply To This Comment

dah makin besar adik syafiq ni... kejap lagi kalau dah jalan, tak larat ummi nak kejar.

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

pembetulan : lala dah boleh menirap tp blm boleh merangkak. ada silap skit kat komen tu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

pulun adik pulun....

kakchik@ella said...Reply To This Comment

alahai .. tgh comel ni.

Eyeme said...Reply To This Comment

cepatnye dia dah nak besar..pasni tmbh adik lg la dia,..kueng3~

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

bertatih2 paling best.hihih..lagi2 klu dlm walker..fuhh teringat kes adik mas masa kecik..ada ke jadikan drift.kecik2 da pndai drift..habis jari2 mas kne gilis sllunya.hahah

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

ahahaha... jgn mkn sambil menangis dah, kang tersedak... :P

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

waaaaaaaaah dik syafiq dah pandai angkat punggung yer...kenapa nie asyik nangis...anak manja ye...

x sabar nak jumpa dengan syafiq nie..nak picit2 lengan dia tu

pena rozie said...Reply To This Comment

lambat tumbuh gg tak perlu risau la.

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

alolo...chomelnya LM.. ni yg buat saya tak saba nak ada bb ni.. hehehe

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

baby mmg mcm tuh kan.akan angkt punggung.anak sedara wan pon cm tuh

miya said...Reply To This Comment

baby kita beza sebulan la LM.. Rayn skrg kadang2 pun da angkat punggung. :)

incik said...Reply To This Comment

hehehe sangat comel..

Peri PiA said...Reply To This Comment

tomei2,dah pandai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...