Friday, February 17, 2012

Berjumpa



Assalamualaikum dan salam  sejahtera.

Tak lama lagi saya nak balik tanah air dah. Ramai yang dah mula merancang nak bertemu saya, alhamdulillah saya juga sangat teruja nak jumpa sahabat semua. Bawa-bawa bersabar ye wahai sahabat semua dan adik-adikku. Tolong akak angkat kotak pindah umah boleh?ehehe.


Bila belek album lama saya terjumpa gambar ni.

 
 
masa ni saya dah sarat sangat-sangat. Sebelum bersalin dulu sempat jumpa Adik ieyla.

Dan gambar ni
 
 
Dapat jumpa adik efa dan tasha walau kakakecik gi KL tak dapat nak jumpa masa tu.
 
 
 
Dah nak naik kapal terbang sebelum balik Qatar pun sempat lagi.
 

Dapat jumpa adik Fida Halim. Masa ni masih dalam pantang. Hari ke 44.

Tak sabar nak jumpa semua yang dah tunggu tu. Tak sabar nak rasa kek tembikai kakakecik. Tak sabar nak itu dan ini . Macam best saja dapat pulang ke tanah air. Tak sabar !
www.tips-fb.com

8 comments:

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

:)
miss that moment & can't wait to create another moments with u..

siMpLY nana said...Reply To This Comment

Betul org ckp kawan biar beribu, pelbagai kenangan akan terukir...

Eyeme said...Reply To This Comment

welkam home kak! :D

Peri PiA said...Reply To This Comment

selamat semua hendaknya..Amin

teruja :)

iszieylyanziy said...Reply To This Comment

welcome,,cepat2 balik :)

kakchik@ella said...Reply To This Comment

tak sabar nak jumpa adik. Nape pilih Bangi dik?

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

nnti nk jmpa akk hot gak lah..leh kan..hihihi

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Hb pindah kat bang ke? Akak br tau... Heeee

Ramai gak blogger yg LM jumpa ye... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...