Thursday, February 9, 2012

Bertudung Dalam Rumah



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Letih pula rasa hari ni. Bukan apa sangat pun cuma bergaduh dengan syafiq je lah kerja saya. Qila dah takda masalah pun. Dah kenyang dah pun dia. Dari pukul 10 lebih tadi orang datang service aircond. Janji pukul 12 datang pukul 10 lebih, geram pula dibuatnya. Kelam kabut saya dibuatnya.


Bila hampir siap syafiq menangis. Tadi saya tidurkan dia dalam buai di bilik. Bila orang tu buat kerja kat tingkat atas dia terjaga. Tak lama lepas baby bangun mereka pun siap buat kerja. Saya makin hairan kenapa syafiq asik menangis dan merenung muka saya. Mak aii baru saya perasan saya 'sangat cantik'. Tudung tak buka-buka dari tadi rupanya. Orang tu dah lama balik tapi saya lupa nak tanggalkan tudung.


Patutlah syafiq menangis bila saya letak. Asik berdukung ke dapur dan merata rumah. Rupanya sebab ummi dia tak buka tudung dari tadi...hahaha. Adik saya kata saya ni sebijik macam perangai bonda. Dalam rumah bertudung tak abis-abis sebab lupa nak cabut tudung...hehehe.



www.tips-fb.com

16 comments:

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

hihih leh lak lupa ye..hihihi
bagusla kak..aurat kan.

adele said...Reply To This Comment

ehehehe..biasalah tu..terleka di dalam rumah sendiri..lupa nak cbut tudung :D

Kalamhati said...Reply To This Comment

hehe adik syafiq igt ummi dia nak gi jalan..

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

like bonda like anakanda kak. :D

Suhaili Sarif said...Reply To This Comment

waaaa bagusnya ummi ni.hehe
patut adik syafiq nangis
dia ingat ummi die nak jalan ya?

Cik Ina Do Do Cheng said...Reply To This Comment

syafiq pelik tengok umi dia bertudung
: )

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

agaknya dia takut ummi dia nak p jenjalan tinggal dia sensorg...hehehehe

Puan Besar Shag Yahaya said...Reply To This Comment

Anak pun suka akak bertudung sampai nak berdukung je dalam rumah ;)

Scarlett O'Hara said...Reply To This Comment

Terlupa tanggal tudung takpe jgn terlupa pakai tudung.

Cik Bambam said...Reply To This Comment

baby shafiq x cam muka ibu dia bertudung.. hehehehe

Eyeme said...Reply To This Comment

ingat akk nak berjalan n tinggal dia la tu..hihih

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

dia ingat kak LM nak tinggal dia lah tuuu

Woofer Storm said...Reply To This Comment

suka komen scarlet tu...

#terlupa ni dah sebati dalam diri ummi..ntah la,mungkin diri dah semakin tua da..salam dari malaysia^^

Peri PiA said...Reply To This Comment

opps ,lupe lah eheh

Iza Teratak Usang said...Reply To This Comment

Assalam...
Kalau balik kg, memang jadi kebiasaan dah, buka tudung hanya dalam bilik, ipar duai ramai sangat...

siMpLY nana said...Reply To This Comment

Sibuk sgt tu sampai lupe diri sendiri.jgn smpi terabai kesihatan pulak yea...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...