Tuesday, February 7, 2012

Cuti



Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Bestnyer kawan kat malaysia cuti panjang kan. Kat Qatar ni tak banyak cuti. Sesekali saja kalau ada cuti pun, itu pun boleh dikira pakai jari. Minggu depan orang kata ada cuti sehari. Sangat teruja pula saya dengar, bukan apa...kalau cuti boleh la saya ringankan sikit tugasan saya dan agih pada orang lain..hihi.Nak mengelat minta hubby dan anak-anak tolong buat kerja sayalah tu.


Biasa kalau cuti boleh masak yang susah dan remeh sikit. Boleh buat kek dan apa saja menu yang tak sempat nak buat masa mereka kerja dan sekolah. Sebenarnya plan nak buat karipap tak kesampaian lagi. Terasa sangat malas ak berebut dengan adik syafiq. Cuaca dingin pun satu hal membuatkan saya makin malas nak duduk di dapur main air kat paip tu..haha. Kemalasan mula menguasai diri nampaknya.



Selamat hari lahir LM ucapkan buat adik zai yang menyambut ulang tahun kelahirannya pada hari ini. Dah besar dah adik akak sorang tu...hihi.








www.tips-fb.com

7 comments:

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

fuhh mas xtrasa sgt cuti coz mmg duk umah je tanam anggur.hihihi

JIJI YU said...Reply To This Comment

KALO CUTI SUKE PERGI SHOOT GAMBOR..EHEHE

Affan said...Reply To This Comment

Owh akak duk Qatar ka?

Hehe bila dah luar negara baru kita tahu betapa Malaysia selalu bercuti. Kat negara lain mana ada cuti panjang cam Malaysia hehe

Eyeme said...Reply To This Comment

cuti menganggur kak..hihi

Cik Bambam said...Reply To This Comment

kat Malaysia cuti pjg pon x terasa kepuasannya kak.. kalau kat Dubai dapat sehari.. dah sujud syukur dah..ehhehe

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

meh duk sini leyh cuti same2.. hikhik

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Resepi yg LM bg utk buat donut blm.cuba..cuti pnjg pun xdan sbb kemaih rumah..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...