Tuesday, February 28, 2012

Dossa @ Tossei



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sihat semua? Tuan blog diburu 'kebusyan' teramat sangat.Tak sempat nak merayau lawat blog kawan-kawan. Ampun maaf dipinta, lagi sebulan dua semuanya akan kembali normal rasanya, Insya Allah...


Nak tunjuk gambar maisarah dengan dossa nya. Kat restoran Chennai dekat depan rumah LM ni ada menyajikan Dossa yang cukup besar dan sedap. LM suka sebab rasanya tak masam macam biasa dan ia nipis dan garing.



Biasanya anak-anak LM akan makan Dossa kalau ke restoran Chennai ni . Roti telurnya pun sedap sangat. Dan lebih best dia juga ada teh tarik macam kita di Malaysia. Lain kali LM tunjuk teh tarik dan roti telurnya pula ye...


Bila berada diperantauan, pasti nak cari makanan macam di tanah air sendiri juga.

 

www.tips-fb.com

4 comments:

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

Dengan penuh selera maisara makan.. :)

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

pergh sedapnya

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Mcm roti tisu plak ye, nipis...

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

dossa tu apa ummi...tak biasa makan nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...