Wednesday, February 8, 2012

Dua Malam

Assalamualaikum...dah 2 malam baby tak tido. Sakitnya kepala saya. Hubby kata mungkin dia lapar. Saya rasa dia kenyang je sebab saya dah bagi bubur. Mungkin sebelum tidur kena bagi makan lagi ke? Dia menyusu tak henti- henti sepanjang malam.


 
Geram rasa nak gigit-gigit je si bambam sorang ni tau. Sampai sekarang dia tak tidur pun. 



www.tips-fb.com

12 comments:

Cik Bambam said...Reply To This Comment

agaknya kak..lapar kot smpi non stop menyusu tuh..huhu

diana said...Reply To This Comment

baby banyak akai ni..hehehe...kalau dia tak tidur tapi tak menangis tak pe la Lm..jangan menangis sudah,..lagi pening.heheh

ejulz said...Reply To This Comment

biasa la baby.. kakak saya dulu pun slalu x tido mlm jaga baby.. hehe

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

baby sorfina pun semalam x nak tido jugak

Wanzi said...Reply To This Comment

itulah ragam bayi... harap bersabar

Eyeme said...Reply To This Comment

ala kak..tembamnye dia..kuat minum susu eh?

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

xpela..akk geram leyh jugak geget baby tuh..
orang yg tgk ni geram pandang jela.. :)

Scarlett O'Hara said...Reply To This Comment

Kata org, baby kalau cerdik, mmg kurang tdo!

deno said...Reply To This Comment

comel!!! eh2, nampak mcm jepun pun ada baby syafiq.... heee :)

siMpLY nana said...Reply To This Comment

Semakin tembem baby nie, abislah umminya ber muscle nak mengangkat baby...dah start makan n susu pun kuat nie...

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Alolo..chomel jek..dia xtido sbb nk teman ummi dia blogging..haha

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

pandai baby syafiq posing..tau2 je ummi nak snap pic dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...