Friday, February 24, 2012

Duri Dalam Tekak



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Apa khabar semua? salam jumaat buat semua sahabat yang singgah ke sini. Hari ni cuti, bangun pagi saya dah rasa kaki saya sangat sakit walau malam tadi dah urut sebelum tidur. Kesihatan nampaknya makin teruk berbanding semalam. Suara saya hampir hilang dan tekak makin sakit. Terasa seperti ada duri dalam tekak saya.


Sebenarnya dah 2 hari saya minum madu dan perahan lemon untuk merawat tekak saya yang sakit. Tapi bila malam tadi saya borak sakan dengan kaawan-kawan berjam-jam pot pet pot pet macam mercun....terus suara saya hilang entah ke mana. Aduhh, nampak nya saya kena jadi pendiam agar suara saya cepat pulih. Sakit yang teramat sangat bila saya cuba bersuara. Sakit hari ni, saya nak minta cuti dengan bos dan guling atas katil saja. Boleh ke? Kita tanya incik suami ye?ehehe.



 
www.tips-fb.com

10 comments:

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

lorhh..makin terok ke??
akk kurangkan bersuara k..
try minum kicap letak perahan limau..
jage kesihatan tau..

intan_blur said...Reply To This Comment

heheheh..ade hikmah tuh kan..
sbb tu org kate..diam lagi baik dr bcakap..heheh..
take dear dear

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Lulus ke cuti rini tu, hehehe

Get well soon dear..

kakchik@ella said...Reply To This Comment

Alahai adik .. minum air masak byk2 dan jaga diri ye.

Dr Hafiz said...Reply To This Comment

Betul tu... kena minta cuti hari ni.. harap diluluskan permohonan LM tu... moga cepat sembuh suara LM..

Izan Ishak said...Reply To This Comment

alahai siannya miza. terus hilang suara sbb byk sembang ye. takpe2... kalau cuti pun mesti bos okay aje kan.

Cik Firus said...Reply To This Comment

semoga cepat sembuh sis..

jom bace entry ni http://yanaalias.blogspot.com/2012/02/tempahan-apam-polka-dot.html

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

mcm ne kdaan akak?masih sakit lagi ke?dah check?
jangan banyak bercakap sgt..nnti mkin teruk.rehat k.smga cpt smbuh

H.J said...Reply To This Comment

potpet kuat sangat..haha

deno said...Reply To This Comment

kenapa dgn tekak akak? kesian akak... deno doakan akak cpt sembuh ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...