Wednesday, February 29, 2012

Gay Ke Maknyah?



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sihat semua? Alhamdulillah saya yang sangat busy sempat curi masa nak taip sikit kat sini. Harap perkongsian ringan ini dapat kita kongsi bersama dan renungkan. Ada beza ke gay dengan maknyah? Hampir sama kan? Keduanya lelalki dan suka sesama lelaki. Bezanya cuma maknyah tu bergaya macam perempuan. Gay masih berketerampilan seperti lelaki lagi.


Kadang kala terasa kurang senang tengok lelaki pakai macam wanita dan perpeluk dengan lelaki macho. Mereka macam pasangan kekasih pula saya tengok. Pernah nampak begitu? Apa pandangan kalian? Jangan kita menghina mereka, mungkin mereka jahil bab agama dan kurang bimbingan. Doakan mereka sempat kembali ke pangkal jalan sebelum ajal menjemput.


Saya sangat rasa tak selesa lihat golongan begitu bermesra dalam gambar mahu pun di luar. Malu dengan anak-anak pun ye juga. Tak pandai nak jelaskan pada anak kecil pun satu hal juga. Homoseksual semakin menjadi-jadi di negara kita kan? Perasan tak?


Doa saya, agar anak-anak dan seluruh keluarga kita tak anak terjebak dengan perkara  begini, amin.






 
www.tips-fb.com

7 comments:

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

nauzubillah..minta dijauhkan

azwa amani said...Reply To This Comment

yang amani perasan kan kak.. kalau jenis2 maknyah ni kan, dorg ske tgk perempuan yg cantik2...ermm, moga dijauhkan daripada kita semua. Aminn..

rindunya kat akak...

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Aminn... Simpang la dear...

Bleh x akak pilih "ke"? Sengalkan... Ahahaha

Solihin Zubir said...Reply To This Comment

sory to say.. saya geli dgn golongan mcm tu..

smoga mereka diberi hidayah dan kembali ke ajaran Islam dan fitrah sebenar..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Hafizin JamilBetul tu

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

maknyah selalunye more to nak jadi perempuan...
and gay lebih suke dgn kaum die sendiri..
moga dijauhkan dari gejala yg xelok ni kan kak..

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

dlm tv ,mak golongan nyah "patut kita bgi dorongan n support pd mereka"

err mcm mggalak kn lagi je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...