Tuesday, February 14, 2012

Kek Red Velvet



Assalamualaikum dan salam sejahtera. 


Percubaan pertama saya, comot dan sememeh tapi amat sedap di tekak.


Sedap di tekak tapi rupa macam biasa comot sememeh.

 
 
Akibat takut nak letak pewarna banyak sangat terus tak merah, jadi maroon velvet pula, hehehe.
 
Lepas ni boleh bawa kek ni sebagai buah tangan ke rumah rakan-rakan pula. Saya suka nak cuba jika resepi tu mudah dan tak remeh cara membuatnya.





www.tips-fb.com

20 comments:

kakchik@ella said...Reply To This Comment

KC nak. nmpk cam best je ni. mesti mmg best, kan.

intan_blur said...Reply To This Comment

nyummm,,,nyummm...seddpnyeeee lydia...!!! nxt time kasi la resepi sekali..blh la intan cube..x kira la comot ker sememeh ker..janji sooodapp

missSenget said...Reply To This Comment

nyummy2...


nanti kalo nk buat bgtau, kite cpt2 dtg.. kehkehke..

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

hahaha sememeh..lama xbaca ayat ni..hahah..jnji sedap kn

Reena said...Reply To This Comment

terliur..huuhu.... :)

biela bell said...Reply To This Comment

mengancam yuuu..haha

Eyeme said...Reply To This Comment

akak..resepi dia kak..nk try lps ni..hihihi

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

cemana buat tu, nmpk terancam...hehehehe

teringin nak jd jiran lm,dpt mkn best2... ngeeeeee

lieynanilaz said...Reply To This Comment

ini baru percubaan pertama kan...rupa tak penting tapi rasa..dah berkali-kali buat mesti x sememeh!!

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

sememeh nye kek tu camtu jgkla nak meleleyh air liur nih tgk..
sabar la wahai tekak.. :p

Izan Ishak said...Reply To This Comment

wahhh... lepas ni miza kena tepek resepi utk izan plak ye!

cekmet said...Reply To This Comment

ermm sedapnyaa :)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

teringin jugak nak buat nyer...tp ntah la...

eh eh mana resepi nyer ummi

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

nak resepi LM.. hhehe

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

pergh,teringin.nak jugak

eRza farEeha said...Reply To This Comment

wahh..yummy...mesti sedap hingga mnjilat jari ni..

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

okeh adik da dengki ng kak. :P

Gen2Merah said...Reply To This Comment

makanan tu nampak comot ke cantik ke, memang saya akan pelahap sampai abis.. hehehehe..

incik said...Reply To This Comment

sodap ni sodappppp!!

Peri PiA said...Reply To This Comment

waaa,xpenah rase apatah lagi bakar sendiri

nak resipi LM ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...