Wednesday, February 15, 2012

Makan-makan



Assalamualaikum ...

Mengapa saya sepi tak up entri? Saya busy berborak sampai pitam...hehehe. Sebenarnya kebetulan minggu lepas kawan saya undang datang makan di rumahnya tengah hari. Maka minggu ini saya rasa nak ajak mereka lepak sama memandangkan saya tak lama dah kat Doha ni. 



Menu ringkas saja sempat dihidang buat teman-teman. Sayur pun tak sempat goreng kerana adik syafiq meragam selsema dan batuk. Alhamdulillah kawan-kawan ada bawa lauk dan kuih juga. Meriahnya...walau tak ramai terasa seronoknya. Lain kali boleh masak lebih sikit dan ajak lebih ramai lagi. Saya target nak buat makan-makan tiap minggu..ehehe. Mampukah saya masak? doakan saya mampu jamu kawan-kawan tiap minggu sebelum saya pulang ke tanah air ye.


Terima kasih buat rakan yang sudi hadir. Maaf saya tak sempat undang kalian sendiri. Cuma pesan-pesan saja pun korang sudi hadir, terharu sangat . Alhamdulillah...


www.tips-fb.com

12 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...Reply To This Comment

seronoknya kalau boleh jamu orang makan selalu kan :)

efa said...Reply To This Comment

waah byknya hidangan sedap2 plak tu huhu best2

eiela said...Reply To This Comment

bestnya ada makan2.. mesti sedap.

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

sedapnye strawberry tuh

ieda said...Reply To This Comment

seronok dikk buat portluck makan2 nie .. nak2 LM dah nak balik mesia kan .. sure inilah masanya utk meluangkan masa bersama jiran2 ;)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

huh, sempat tuh, ada tangan sutun kah adik akak neh... hehehehe

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

bila nak update blog lg satu neh... :P

Eyeme said...Reply To This Comment

bila x dinner lg ni, mengidam tgk stroberi n anggur..hihi

saniah said...Reply To This Comment

wahh seronok dapat berkumpul ramai2 kan..iya lah miza dah nak balik sini kan..sedap nmpk yang kat atas meja tu..:)

diana said...Reply To This Comment

bila dudk tempat orang kena sepakat kan lM..baru la tak rasa terasing..
bagus la kawan2 lm kat sana..:)

Peri PiA said...Reply To This Comment

seronok ;)

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

amboih3.. sempoi ngat aih. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...