Sunday, February 19, 2012

Talapia



Assalamualaikum

Bagi mereka yang suka makan ikan air tawar pasti pernah makan talapia kan? Ala ikan ni banyak je dual di restoran . Ikan ni tak mahal pun tapi kalau jual dah siap goreng mau 5-6 ringgit seekor. Mahal kan? 

 
Saya goreng je ikan ni . Simple punya menu .

www.tips-fb.com

16 comments:

Anak Ulu Cheka said...Reply To This Comment

selain goreng
kome biasa masak stim talipian ni
memang best

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

talapia...suka2...bakar lagi best kan...

ummi psssst..ada typo la..DUAL...JUAL erk

Yatie said...Reply To This Comment

uwaaaaa menyelerakan menu adik ni, akak suka menu simple tapi sedap..maunya bertambah2 nasi dan lauk...

Shafarina Adilla Sulaiman said...Reply To This Comment

hurmm..mak ila xbole masak ikan sungai ni..
so klu nak mkn memng kne beli jela.. ;p

H.J said...Reply To This Comment

sedapnya kak LM..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

perghhh.....

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

kalau boleh masak, better masak. air tangan sendiri lagi sedap

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
Eyeme said...Reply To This Comment

kitorang kat umah pulak suka buat kukus kak..sedap :D

Peri PiA said...Reply To This Comment

sedap nya ikan goreng mkn dgn nasi panas2 :)

puteri rimba said...Reply To This Comment

selalu beli,pasar tani putrajaya...ada yang murah..pelihara dalam kanvas..penah dapat 5 ringgit 2 ekor....heeee....
selalu bakar cicah air asam je...atau goreng garing cicah kicap cili...

kiera'sakura said...Reply To This Comment

Assalamualaikum akak miza... wowwww sdapnye tp kira x mkn ikan sungai... x reti sbb byk tlang..huhuhuhu

KAIN VIETNAM TERBAIK said...Reply To This Comment

salam...

isteri saya suka sgt dgn ikan talapia ni..tp heran kan makin lama makin mahal..dulu org tk mkn sgt ikan ni..isteri saya suka goreng letak garam dengan asam jawa je...memang best

Izan Ishak said...Reply To This Comment

izan tak pernah beli dan masak sendiri talapia ni. kalau biasa mkn kat luar pun siakap je.

najihah sahami said...Reply To This Comment

semalam baru goreng pastu wat sambal makan ikan talapia ni..haha..best!!

intan_blur said...Reply To This Comment

wauweeeeeeeeeeeee...
sedapnyee.e..yg simple tu la melazatkan..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...