Monday, March 12, 2012

Al-Fatihah Buat Adik Nurul Nadirah



Assalamualaikum

LM terkejut bila terbaca blog makdara sis adza di entri ini bahawa telah disiarkan di buletin utama tadi adik Nurul Nadirah yang dikhabarkan hilang beberapa hari lepas dijumpai telah rentung.


Manusia semakin kejam. Moga pesalah yang melakukan kezaliman terhadap adik Nadirah mendapat balasan setimbal. 4 orang suspek telah ditahan bagi disoal siasat. 

Terima kasih buat sis adza kerana menyampaikan berita ini. Sama-sama lah kita sedekahkan Al-fatihah  buat roh adik Nadirah, moga rohnya ditempatkan dikalangan kesayangan Illahi, amin.


LM makin takut dengan kekejaman yang berlaku kini. Dunia semakin tak selamat dihuni lagi. Pelbagai jenayah berlaku dalam setiap minit.


www.tips-fb.com

9 comments:

AMMAR YASIR said...Reply To This Comment

Sedih, terharu.. Kesiannya... Manusia seperti binatang. Geram!!! Al-Fatihah

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

wan dapat tahu pon rasa mcm nak nangis =(

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...Reply To This Comment

ya betul tu dik.. dunia semakin tak selamat.. nyawa seakan tiada nilai.. masyaallah....

al fatihah buat arwah adik nurul... :(

deno said...Reply To This Comment

sedih sangat bila tahu berita nie... deno tahu dari berita tv3 tadi... al-fatihah buat arwah... dunia kini tak selamat...

Kamsiah said...Reply To This Comment

salam
akka pasti seluruh rakyat malaysia terkejut,sedih dan marah pada manusia gila itu...dimanakah aklanya semasa bertindak menyeksa kanak2 sekecil itu...waraskah dia..?

elani ab kadir said...Reply To This Comment

sudah hilang sifat kemanusiaan...
Al-Fatihah buat arwah adik nurul..

najihah sahami said...Reply To This Comment

sama la kak...Mish yg blom ada anak pun rasa seram sejuk nak beranak. nak kena jaga anak betul2. tak boleh cuai langsung zaman skang ni. huhu..semoga roh adik nurul tenang di sana. ALlah tu maha adil~

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

kalau kite ni kne api sket pon dah terjerit..
ni kan pulak kne bakar..
kejam nye la orang tu..

Peri PiA said...Reply To This Comment

Al-Fatihah :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...