Monday, March 5, 2012

Bahulu Rose



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Lama sungguh saya tak makan bahulu. Dulu masa kecil-kecil rajin mak tempah bahulu bila hari raya. Saya teringin nak makan bahulu yang dipotong-potong....akhirnya berjaya juga saya buat bahulu ni..



Lembut, sedap....layan dengan kopi memang syok! 

 
www.tips-fb.com

13 comments:

Cik Bambam said...Reply To This Comment

adoi..terus teringin nak mkn bahulu.. ehehhe

mMoOnN aAlLeEaA said...Reply To This Comment

sedap ni.....

laskar pelangi said...Reply To This Comment

adessss:)
terliur la kak.akak ni pandai je masak. bertuah anak2 akak:)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Kalau dh pandai baking, buat apa pon jadi kan... Resepinya cemana tuh dear :P

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

yups yang lembut sangat2 best kan..sedap sungguh

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

terliur nya tgk bahulu rose =)

miya said...Reply To This Comment

teringin la pulak..

Kamsiah said...Reply To This Comment

gebunya...terbau2 akan kewangiannya..:)

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

sy pun suka bahulu.hehe

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kagum dgn akak.. pndai betol akak masak...

Izan Ishak said...Reply To This Comment

miza... terernya buat bahulu sendiri!

izan kan kalau terasa nak makan dok beli ajelah. kalau balik umah mak plak, siap2 belikan utk kami sbb tau si kembar suka bahulu...

Iza Teratak Usang said...Reply To This Comment

Assalam..
bahulu memang sedap. Kalau kat kg biasanya ada bahulu ikan mas dengan bahulu buah je la..

Peri PiA said...Reply To This Comment

gulp,menahan keinginan
hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...