Friday, March 30, 2012

Doa Ibu



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya sangat percaya doa ibu itu amat makbul. Bukan mudah urusan untuk pulang ke tanah air. Sampai jam 11 pagi tadi masih tak dapat pasport kami lagi untuk pulang ke tanah air. Proses matikan resident permit ternyata ada masalah sebab syafiq takda RP datang qatar lepas pantang dulu dan hanya datang dengan pasport dan visa.

Sebab tak matikan visa masa datang dulu rupanya ada masalah dikemudian hari. Sepatutnya benda tu akan mati sendiri tapi tapi berlaku kesilapan di situ. Sampai jam 11 pagi suami minta mereka urusakan secepat mungkin dan masih tak dapat pasport sebab 2 orang yang layak uruskan semuanya tiada di sini kata mereka.

Saya sms bonda dan minta bonda tolong doakan. Mereka di sini kata urusan akan selesai paling cepat ahad, sedangkan tiket kami esok dan paling teruk esok hari cuti di sini. Keajaiban berlaku bila semuanya dapat diuruskan juga akhirnya. alhamdulillah...terima kasih bonda, doamu sentiasa mengiringi kami.

Bonda dan ayah juga yang akan busy jemput dan hantar kami kalau nak balik atau pergi ke qatar. Balik kali ni pun pastinya bonda dan ayah serta adik-adik saya akan menanti dia klia. Tak sabar nak jumpa mereka, sayang bonda ketat-ketat. Sebab tu bila maisarah tanya saper jemput kita di klia nanti saya tanya pernah ke ada orang lain yang ambik kita?dia kata..hehehe..takdalah, tau dah atuk semua yang akan ambil. 



www.tips-fb.com

4 comments:

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

semoga selamat sampai ke Malaysia

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

Alhamdulillah...
Doa ibu tiada tndingannye kan kak..
Moge segalanya dipermudahkan..
Selamat kembali kak.. :)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Hehehe, kiut je maisarah tu....

Alhamdulillah....

kiera'sakura said...Reply To This Comment

betul kak... walau apa pun ibu kita sentiasa ada dengan kita, mendoakan kita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...