Saturday, March 24, 2012

Hari Ini



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Apa khabar semua? hari mendebarkan muncul jua dalam hidup saya. Hari seperti yang dijadualkan mover datang packing segala barang. Pukul 8.30pagi mereka dah sampai dengan bala tenteranya. Takut tengok cara mereka bekerja..sangat pantas. Lebih pantas lagi bila saya dah asingkan setiap item untuk mereka bungkus. Kalau kat dapur pun begitu saya dah letak semua depan mata mereka..tinggal mereka balut saja. 

Kuali cenonet je yang ada saya tinggalkan untuk goreng sikit-sikit. Lainnya semua saya suruh mereka bungkus. Pinggan pun pakai pinggan harga 2 ringgit saja. Lepas pakai ni nak balik buang saja lah. 


Makin malas nak fikir, saya anggap semuanya akan baik dan mudah saja. Anak dah mula tanya malam ni tidur atas apa ummi? saya jawab atas kotak pun takpe, selasa nanti kita masuk hotel sampai jumaat ye? mereka faham dan tak banyak soal. Alhamdulillah...harap semuanya lancar bagi kami. Urusan hotel dan tiket semuanya dah settle...tinggal sediakan diri untuk pulang saja jumaat ni, insya Allah.


Terima kasih atas doa kalian semua. Alhamdulillah walau sedikit sukar berkemas dengan syafiq yang meragam asiknak berpegang saya selesai juga siapkan semuanya bersama suami dan anak-anak. Pilunya hati nak tinggalkan Qatar
 
www.tips-fb.com

10 comments:

Kalamhati said...Reply To This Comment

semoga semuanya selamat dan dipermudahkan..huhu mesti sedih sgt kan nk tinggalkan Qatar..

byk kenangan yg adik kutip kt sana..

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

InsyaAllah dipermudahkan ye...

kiera'sakura said...Reply To This Comment

tetiba kira terasa kepiluan akak tue jugak.. dh lama kn kt situ byk manisnya.. moga bertabah akak..

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

semoga dipermudahkan.selamat tinggal Qatar =(

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

miza...alahai sedih n pilu jugak kakakecik baca entry nie..terutama bila anak2 tanya malam nie nak tido mana..alhmdlah mereka memahami...syukur kan,..


semoga semua nya dipermudahkan olehNya

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Mmg sedihkan...as dh seronok duduk Qatar..tp rezki fmily LM mgkn kt Mesia plak..

Selamat Berangkat!!

Belalang hijau Perisik said...Reply To This Comment

akan balik ke malaysia ye sis?

ejulz said...Reply To This Comment

semoga berjalan lancar ye kak..

Liza @ Adzriel AB said...Reply To This Comment

sabtu ke sampainya. jauh perjalanan. letihnya menguruskan segalanya. nak tolong pun jauh.. pindah mana nanti?

Peri PiA said...Reply To This Comment

faham perasaan,paling teringat entry indah LM dpt pergi umrah ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...