Wednesday, March 7, 2012

Kejamnya Manusia



Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Saya jumpa di facebook cikgu kesom.Gambar dari faiz darwiz .Apa pendapat kalian tentang gambar ini?KEJAM.

www.tips-fb.com

14 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

tak sanggup nak tgk lama2 kak.. terbayang anak sendiri. Ya Allah.. Anugerah & Amanah Allah tu di buat macam sampah.. binatang pun tak sekejam tu.. layak di panggil syaitan yg bertopengkan manusia

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

:'( sampai nye hati diorang nih..
xlayak digelar manusia..

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Ya Allah, meninggal ke tu, mmg kejam, binatang pon sygkan anak...

Jiajameelaindahouse said...Reply To This Comment

siannyaaaa...bru smlm mimpi

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

xde hati!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@THE LEKAT LEKIT STORYTu la sayu rasa hati

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@.: iEyLa :.Manusia bila dah xda rasa syg dan terdesak mcm ni la

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Melati Qistyna's MummyTak berbalut..kesiankan kak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@JiajameelaindahouseBkn kesian je, thp nk nanges tgk

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Cikpuan raraManusia makin kejam

kiera'sakura said...Reply To This Comment

sgt kejam!!!

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

xlayak dipanggil manusia yang kejam buang n bunuh bayi yang comel macam ni

adele said...Reply To This Comment

rasanya yg buang bayi ni mesti bukan manusia ni...rupa je manusia hati syaitan...

deno said...Reply To This Comment

itu bukan manusia namanya, setan! tak sanggup tengok gambar lama2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...