Saturday, March 24, 2012

Lydia Miza Comel ?



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hahahaha...jangan muntah hijau tengok tajuk. Eh, haters dah meroyan ke?ampun ye..ni blog saya, saya yang bayar domain suka hatilah nak taip tajuk apa kan..hahaha. Stress sebenarnya, saja suka-suka. Tengok keyword kluar tajuk ni saja je nak letak camni..

Tapi nak tayang boyfren saya yang comel ni.



Boypren saya yang bambam dan super duper chomelll  ni iras saper?kak abby kata iras saya..ngeeeeee...suka sangat tau. Iras saper? cepat cakap iras ummi dia. hahaha. Babai...korang kan nak suruh up entri..tak sempat ler nak taip.busyyyyyyyyy


Ops, adik saya yang sorang tu nak bagi saya guna beruk ben dia masa saya takda tenet nanti..baiknyer dia?wahh terharu. Ala..dia nak suh akak dia up entri kencang lah tu siap bagi pinjam beruk ben dia kan?wahh...tq adik.

P/s:kata tak da masa masih nak taip gak ni. jangan takut berbuat baik, kebaikan kita akan dibalas juga suatu hari nanti walau bukan dari orang yang kita hulur kebaikan . Jangan berkira-kira bila kebaikan akan dibalas tapi berkira-kiralah untuk terus melakukan kebaikan lagi.Peace!

www.tips-fb.com

13 comments:

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

patotnya ketword dia baby lydia miza cumel

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

LM mmg chomel!!

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Yang pasti bukan tang pipi yang sam a ngan umminye... Kuikuikui

Muzel Zay said...Reply To This Comment

Kompem muka mcm ummie die!hihihi..tajuk entry?? Mmg buleh muntah darah..hakhakhakhwk

Cik Diana said...Reply To This Comment

giler cOmei. seksi mulut tuh. huhu

azwa amani said...Reply To This Comment

comel...

Lelord said...Reply To This Comment

Bibir shafiq mungil geram tengok hahahhaha
Mmg iras miza pun

Zulkifle Othman said...Reply To This Comment

salam..
ermm..tembamnya..
anak sapa la tu?
LM memang cantik
pun :)

Kalamhati said...Reply To This Comment

cekci bibir adik syafiq..awww..hehehe

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

memang comey pun....comey comot gtu hehhe

Acik Erna said...Reply To This Comment

Kydia..memang comel betul..

kiera'sakura said...Reply To This Comment

ok la ok la kira ckap syafiq iras akak..ihihihi

Peri PiA said...Reply To This Comment

memang LM comel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...