Tuesday, March 27, 2012

Selamat Tinggal Rumahku, Sahabatku .



Assalamualaikum dan salam sejahtera. 

Semalam malam terakhir tidur di rumah yang telah kami huni tiga tahun lebih dan akhirnya tibalah saat untuk meninggalkan rumah kesayangan saya. Sayu, sedih dan hiba semuanya bermain-main difikiran saat ni.

Dalam dua jam lagi akan meninggalkan rumah ni. Moga saya kuat untuk melalui saat yang memedihkan jiwa, mencengkam rasa. Kawan-kawan yang ku tinggalkan...terima kasih atas persahabatan. kasih sayang dan perhatian kalian semua. Daku pergi meninggalkan kalian dan segala kenangan manis bersama. Moga kenangan indah tetap terpahat diingatan kita semua. Andai kata ada perlakuan dan kata-kata saya yang mengguris hati ampun maaf saya mohon dari jauh sudut hati saya. Andai kata ada salah silap kalian pada saya telah lama saya maafkan dan tidak menyimpan langsung dalam hati ini.

Jika ada izin Allah moga ada kesempatan kita bertemu lagi. Bagi tetangga indonesia, jika main-main ke Malaysia hubungilah saya di kuala lumpur. Terima kasih juga buat cenderahati dari teman-teman indonesia yang cantik itu. Bagi akak yang menghantar kain yang chantik tu..saya akan tempah dan tag nanti bila siap bajunya ye...sayang akak! Bagi akak yang hantar bakso juga semalam tq ye...hihi. Kamu sahabat pertama saya di Qatar! muahhh. Bagi sahabat yang hantar puff pagi-pagi tadi..terima kasih ye..terharu!Apa lagi ye?pasta...itu ini dan tak tersebut di sini selain alas tempat kami tidur ihsan dari sahabat yang sorang ni..memang buat hati saya luruh...terharu sesangat. Heater buat adik comot tidur dengan lena...huhu. Sangat hargai ikhsan kalian semua.

Banyak sangat bantuan, makanan, perhatian dan kasih sayang kalian berikan buat saya sekeluarga. Tidak dilupa buat kalian yang mengundang kami makan juga...terima kasih banyak-banyak. Tak terbalas kebaikan kalian semua. Apa yang dapat saya rasa adalah keakraban kita semakin utuh. Moga Allah membalas kebaikan kalian, amin. Moga kita bertemu lagi di ruang yang lain..ilalliqa'

salam sayang,
adik comot kamu-lydia miza.
 

 
www.tips-fb.com

15 comments:

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Sedihkan bila dah settle down kat sesuatu tempt tu, pastu nak ken a tinggalkan plak, walau apa pun, smg yg terbaik di hadapan buatmu dik :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

kenangan terindah,LM kuat

semoga LM selamat pulang ke tanah air

selamat pulang ke tanah air LM syg

najihah sahami said...Reply To This Comment

kenangan indah ni takkan berhenti kat sini je kan kak. semoga ianya terus abadi dan segar...dan, semoga ukhuwah akak dan kawan-kawan akak berkekalan~

masmurni said...Reply To This Comment

selamat kembali... simpan baik2 kenangan terindah di sana ...

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

moga agak tabah tuk hadapi saat2 perpisahan tu...

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

bila jauh di perantauan jauh dr keluarga...sahabat jiran tetangga la keluarga terdekat bagi diri kita...

alhmdlah miza mendapat sahabat2 dan jiran yang sbaik2 ini...

Iqa Jalil said...Reply To This Comment

have a safe journey back home kak lydia! :)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Huhu..sedihnya..

kakchik@ella said...Reply To This Comment

KC bole rasa apa yg LM rasa. sayu. sedih, sebak + gembira.

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

adikku..
knp kak baca dgn lelehan air mata..

syahdunya..
pasti rakan dr jiran indonesia menyayangi dan merindui kamu

Anonymous said...Reply To This Comment

*hugs* Moga Allah mudahkan urusan miza sekeluarga di tanah air nanti. Allah ma'aki ya ukhti, ma'assalaamah. -anum-

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

sabar je lah akak

kiera'sakura said...Reply To This Comment

ntah kenapa, rasa sayu jer hati baca entry akak nie..

slamat menjalani kehidupan baru yg jauh berbeza dari Qatar kak..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

sangat bertuah dia dpt jiran yg sangat prihatin....

semoga semuanya selamat ye...

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

mesti kenangan terindah kan duk sana.cmpur lak org2 sna sgt baik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...