Wednesday, March 21, 2012

Tangkas



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Lagi seminggu kami akan tinggalkan rumah ni. Pergi tak kembali...sedihnyer rasa. Makin busy dan makin berdebar untuk mulakan hidup baru di tempat baru dan rumah baru. Bila saya busy adik syafiq makin ligat rupanya. Tangkas sampai saya tak terkejar 



Tengok tu..senyuman dia saya tak boleh tahan. Rasa nak marah tak larat nak marah. Bukan dia faham pun. Akak dia punya mee dia yang makan. Banyak juga dia ngap masuk mulut. Dah la konon ummi wat mee goreng ala itali curah lada hitam. Sakit perut lak baby ni susah pula kan? Muka macam apek pun ada, korean boy pun ada..tapi nak ngap mee goreng itali ummi apasal?


Ops...tengok air liur dia tu...hihi..lupa lagi satu nak citer..hari ni syafiq berusia 7 bulan 3 minggu. alhamdulillah anak ummi semakin besar dan sihat.Entri ini auto publish ye kawan-kawan...almaklum sangat busy. Ditaip pada 5.35pm waktu malaysia pada 20 mac.




www.tips-fb.com

8 comments:

kiera'sakura said...Reply To This Comment

hihihi syafiq syafiq.. apsal lah comel sgt!!!!!

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

muke baby muka puas hati dpt capai mee ummi..hikhik..comey...

Wanieys Hashim said...Reply To This Comment

comelnyer adek syafiq...
dah pandai mkn mee erk..heheee

Belalang hijau Perisik said...Reply To This Comment

besar2 ni mmg x terkejar kita dgn diorang nih :)

deno said...Reply To This Comment

adik syafiq membesar dengan sihat dan kuat! alhamdulillah... :)

eiela said...Reply To This Comment

comelnya syafiq...

Cik Bambam said...Reply To This Comment

dia lapar kak.. ehehhehe

MaYa MustWany said...Reply To This Comment

alahai mee tuh..err awatla tgk mee ni tiap kli mas tgh xmkn lgi nih..hihihi

nasib baik baby xwat peace muka xbersalah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...