Wednesday, April 11, 2012

Ada Hikmahnya



Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sepatutnya saya pindah KL hari selasa, tapi sebab ada beberapa urusan tak selelsai dan saya demam panas ditambah syafiq pun demam juga maka kami tunda sehari dua lagi pindah. Urusan lori semua dah selesai. 

Ada hikmah rupanya semua ni berlaku. Kalaulah kami jadi pindah hari selasa pasti kelam kabut sebab tokngah meninggal pagi selasa. Hampir jam lapan pagi, kalau perancangan awal berjalan juga pasti saya akan jadi serba salah nak teruskan pindah atau tak. Walau demam alhamdulillah saya dapat melawat jenazah sebelum dikebumikan. Moga rohnya berada dalam golongan insan kesayangan Allah Yang Esa, amin.

 
www.tips-fb.com

9 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

Mmg ade hkmahnye

akk dok kl area mne. Meh jmpe meh hehe

saniah said...Reply To This Comment

Takziah utk miza sekluarga ya...moga ruh tokngah ditempatkan brsama ruh org2 yg briman di sisiNya amiiin

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

perancangan dariNya adalah yg terbaik tuk kita kan kak..
moga arwah tenang di sana...
takziah..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Iffah Afeefahakk kat seri kembangan..meh la jmp

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@saniahamin..terima kasih kak

BungaTulip said...Reply To This Comment

setiap yang berlaku pasti ada hikmah tersembunyi..

al-fatihah buat arwah,
moga amanlah di alam sana

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@.: iEyLa :.betul tu dik..

Izan Ishak said...Reply To This Comment

hikmah besar di sebalik semua yg berlaku kan miza... moga urusan miza lepas ni dipermudahkan semuanya...

azwa amani said...Reply To This Comment

kita merancang, tapi Allah yg menentukan, dan perancangan Allah itu Maha hebat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...