Monday, April 9, 2012

Baju Sekolah

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Saya demam hari ni. Tak mampu berdepan dgn cuaca panas agaknya. Syafiq pun demam sejak pkl 3 pagi tadi. Kesian dia.. Patutlah asik merengek sejak semalam. Hari ni ke sana sini urus baju sekolah anak- anak, beg dan kasut sekolah. Sebab saya dan syafiq demam kami cuma tunggu dalam kereta saja. Selain tu banyak urusan lain kami kerjakan sejak dari pagi sampai ke asar memutar bandar segamat. Letih dan rasa tak bermaya. Syafiq tak susah nak makan ubat, dah makin sihat pun...tapi ummi takmo makan ubat ... Camner tu?
www.tips-fb.com

7 comments:

ejulz said...Reply To This Comment

smoga akak n syafiq cepat sembuh..

waaaa.. dah nak masuk sekolah baru diorang.. hehe

My Simple Life With Music said...Reply To This Comment

salam kak.. moga akak cepat sembuh.. akak pindah dekat segamat,johor ke??

nida husna said...Reply To This Comment

ummi yg mls mkn ubt. bukan syafiq. hehe

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Haishh, nak kena babab umminye nih, :D

Get well soon yer dear...

~~zana@pb~~ said...Reply To This Comment

Begitulah tugas seorang ibu...

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

hope ummi cpt sehat...
jage kesihatan tau...
jgn stress2... :)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

akak menyusu Syafiq,, susah jugak klu ubat nanti memudaratkan Syafiq kan... ok tak alasan kira bg nie? hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...