Tuesday, April 17, 2012

Bas Sekolah



Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sihat semua? harap semuanya sihat, saya pun alhamdulillah sihat saja macam selalu. Saya ingat pesan diana takmo makan ubat kena minum air selalu. So saya kena minum air sekerap mungkin nak-nak saya cepat berpeluh kat malaysia ni. Mandi 4 kali tak cukup sehari...asik cium baju je..rasa bucuk mandi, rasa bucuk mandi..ahaha.

Bilik mandi saya haish..buat saya mual sebab masih tak ok, saya buka penutup lubang tu tapi ada gak rasa gerun kot-kot keluar anaconda ke dari situ....hihihi. Rasa nak tumpang mandi je kat rumah miss P jiran sebalah tu. Kalau la muka saya tak malu ek? tapi dia balik dah la lewat petang...bila lah saya nak borak sembang ngan dia sambil makan pelam muda cicah kuah petis...haish.

Tadi kan masa hantar budak ni ke sekolah kebangsaan saya tunjuk kan bas sekolah yang saya dan suami nak naikkan mereka tu. Belum habis ayat saya mereka dah reject, takmo naik bas tu nak ummi hantar. La... budak berdua ni nak kena geget ke? duit boleh cari nak...tapi ummi tak larat sebenarnya nak keluar masuk macam ni. Anak-anak hepi kita hantar jemput mereka tapi apakan dah ummi tak larat...huhuhu.

Hubby kata ada kedai dobi cuci sendiri kat bawah ni..nanti LM nak cari la, kalau ok boleh tumpang mendobi kat sana. Terasa macam musafir lak saya kat sini...hihihi. Sabar lah hati, dugaan kecil je ni. Janji hepi dah la kan. Betul tak? Bak kata hubby baru sehari urus anak dah tak larat ke?hihihi..saya senyum je. Dia tengok muka saya cam zombi kot?serabut sangat sebenarnya. Basuh baju pun belum hari ni, risau air tu melimpah lagi. 

 
www.tips-fb.com

8 comments:

ejulz said...Reply To This Comment

wsalam.. alhamdulillah ejulz sihat..

x elok lagi bilik air? kesian.. hehe. xpe, nnti biasa la diorang naik bas sekolah tu bila dh ada kwn2.. :)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

alahaiii... sian lak akak bc n3 LM dear ni, mmg cm musafir... bab baju tu, anto la dobi, stended la kalau anak 4 masuk mak ngan ayah dh 6 org nye baju, mau naik muscle lengan LM kalau dok basuh seminggu...hehehehe

yg bab anak2 xmo naik bas skolah tu, akk tau bas skolah kat sini mmg uzur, xde ke van kat area lm tu....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

sbr byk2 dik....kargo brg2 kamu tak sampai lg ke dik?

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

alamak, penatnya =(

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

alamak mcm tu sekali ke keadaan nya..mesti x best kan...sabar la ye miza...

alololo dik ad n maisarah..nak manja dnegan ummi...kecian ummi...

jgn lupa rehat..ubat tu makan la ye..

Izan Ishak said...Reply To This Comment

alahai... anak2 tu suka ummi yg antar pegi skolah ye. sian plak izan baca entry ni miza...

takpelah miza.. tiap dugaan yg berlaku buat kita jadi lebih kuat kan...

deno said...Reply To This Comment

kenapa akak selalu mandi? cuaca panas sgt ek... kat ganu nie pun panas jugak..

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kesian kat akak... semoga akak kuat.. kira tau akak kuat....

nanti mesti dua org tue tarik muncung bila kena naik bus sekolah...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...