Wednesday, April 11, 2012

Bila Hujan



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sejak pulang ke tanah air ni kerap pula hujan. Asal petang je hujan, malam pun hujan.

Bila hujan saya duduk je depan pintu tengok air mencurah-curah. Lama dah tak tengok hujan sejak pergi ke Qatar 3 tahun lalu. Tapi kan bila hujan kain yang di ampaian susah la pula nak kering. 


 
www.tips-fb.com

9 comments:

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

kalau ujan, yg x best nye kain baju x kering :P

yg bestnye dengo irama air ujan yg jatuh kat awning...hehehehe

azwa amani said...Reply To This Comment

kat qatar tak hujan ke kak?

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

Bestnya ujn. Lh smbg tdo. Ngeeee

diana said...Reply To This Comment

kat penang ni pun hujan je.tapi best la..sejuk je umah..:p

Lady Rina said...Reply To This Comment

time cuti mcm ni..kalau hujan turun mencurah2 memang sangat best...bleh sambung tido....:)

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

sekarang musim hujan pastu panas..
so senang nak kne demam..
jage kesihatan tau kak..

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...Reply To This Comment

Takpa. Hujan kan rahmat. =)

ejulz said...Reply To This Comment

rindu tgk hujan.. hehe

kiera'sakura said...Reply To This Comment

time hujan klu dpat mkn megi panas yg pedas msti best..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...