Friday, April 20, 2012

Burj Al-Arab

www.tips-fb.com

12 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Memang cantik dan nampak nyaman juga sebab tak ramai org...

ieda said...Reply To This Comment

cantik dikk
awan tuuuuu nampak menarik ! ..
sejuk nie ;)

Muhd said...Reply To This Comment

Ciptaan Allah kita syukuri

Asyifa Mustaffa said...Reply To This Comment

Wow ! mmg best la nmpk..!

cik panadol said...Reply To This Comment

untung la dapat melawat burj ni...dapat menikmati keindahan ciptaan manusia....

kalo dapat masuk dalam tu mesti lagi syok kan.... :)

al-lavendari said...Reply To This Comment

awak pernah rasa tidur kat hotel tu tak ?

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

tapi takleh lawan LM la kecantikannya itu.. hehehe

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

wow hebat.cm ner lah gamaknya kalo berada dekat2 depan tu kan kak.

azwa amani said...Reply To This Comment

cantik sangat :)

adam narzuan said...Reply To This Comment

perghh..comelnyer background

mamawana said...Reply To This Comment

Pernah melihatnya dari jauh shj itu pun semasa perjalanan pulang ke Malaysia selepas selasai mengerjakan umrah. Alhamdulillah. Indah.

deno said...Reply To This Comment

cantiknya.... beruntung akak dapat pei sana... deno dapat tengok dalam gambar je... huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...