Thursday, April 12, 2012

Doodle



Assalamualaikum.

Comel sangat doodle hadiah dari adik kesayangan saya deno . Bila buka fb saya pasti akan ingat deno sebab saya guna gambar ni sebagai DP saya. Tq adik sebab hadiahkan akak doodle comel ni.



Adik deno...bilalah dapat jumpa adik?huhu


www.tips-fb.com

12 comments:

Kamsiah said...Reply To This Comment

salam
comelnya...akak sendiri masih terkial2 nak wat doodle hehe

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

tomei2.. hihiih

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

hehehe comels jeee.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

tu la kakD dok tngk kat fb...nampak sopan gitu...

Cik Yatt said...Reply To This Comment

comel

deno said...Reply To This Comment

sama-sama akak:) deno memang suka melukis dari kecik lagi, skrg baru belajar guna paint dlm komputer kak..

deno pun teringin sangat2 jumpa akak.. akak baik sangat.. selalu beri smgt dan doakan deno.. terima kasih akak! :)

deno nie susah sikit kalau nak ke tempat jauh2 sbb kena buat dialisis.. mesti kena bawak mesin sekali.. sedih betul.. huhu.. sabar je la.. insyaallah, jika ada rezeki tentu kita akan berjumpa satu hari nanti.. LOVE KAK LM! :)

diana said...Reply To This Comment

dia pun dah berjinak2 dalam penghasilan doodle nampaknya..bagus la..dari dia banyak tidur dan tengok tv..ekekeke

Iza Teratak Usang said...Reply To This Comment

Assalam..
Dah ok ke dashboard blog?

ieda said...Reply To This Comment

comel .. mcam LM jugak ! .. ;)

ejulz said...Reply To This Comment

waaa.. bertuah kak LM dpt doodle. hehe

Woofer Storm said...Reply To This Comment

comel la ummi..

#nak jumpa deno juga^^

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kira pulak suka guna doodle dp FB kira.. walau pemiliknya tak buat untuk kira.. tp rasa dah sebati lak dgn doodle tue...hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...