Wednesday, April 11, 2012

Kemas Beg



Assalamualaikum dan salam sejahtera

Busy busy busy....tak boleh nak toleh kiri kanan dah ni. Take five jam legakan serabut otak sebelum sambung packing baju semua ni untuk pindah esok. Akhirnya terpaksa juga kami sewa lori untuk angkut beg, tilam sikit dan kami beli sofa untuk rumah baru. Takmo lah rumah kosong sementara menanti barang dari Qatar sampai. Takda mood tau nak hidup rumah kosong....huhu.


Doakan semuanya lancar ye kawan-kawan.


www.tips-fb.com

6 comments:

diana said...Reply To This Comment

KALAU DEKAT SAYA DAH PI TOLONG DAH..
JAUH 2 NI SAYA TOLONG BAGI KATA2 SEMANGAT JE LA..

"KEMAS JANGAN TAK KEMAS.."
SAMBIL BUJAT LOMPAT BINTANG.

diana said...Reply To This Comment

*BUAT

siMpLY nana said...Reply To This Comment

x sempat. Nk jumpe awk kan...nnti balik helo2 yea. Jemputlah datang ke rumah kte yea.

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

moga segalanya dipermudahkan...

deno said...Reply To This Comment

deno doakan semua urusan akak pindah berjalan lancar... sabar saja yang penting akak.. makcik deno pindah dari hong kong ke malaysia... satu kontena besar barang buat balik.. satu hari tak habis2 susun barang... deno boleh bayang mcm mana akak pindah... sabar ya kak:)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

Amin... kira mampu doakan jer dari jauh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...