Monday, April 23, 2012

Rutin Berubah

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Rutin saya dah berubah sekarang ni. Alhamdulillah qila sekarang ayahnya yang hantar dan hari ni ceria pagi nak ke sekolah. Maisarah dan azhad pun ayah yang hantar pergi kafa. Ummi ambil dari kafa dan beli sayur untuk persiapan lunch sebelum bergegas nak ambil qila sekolah dan hantar mereka ke sekolah kebangsaan pula. Saya akan hantar pakaian ke kedai dobi sebelum ambil mereka balik kafa pulul 10.30 tu. Jika incik suami pulang awal dia yang akan ambil anak balik sekolah sebab mereka sesi sekolah tamat pukul 6.40 petang. Incek suami lebih selesa naikotor le tempat kerja kerana lebih cepat dan murah. Jimat parking katanya... P/s:sayur kucai dan bayam saya dah mula naik.
www.tips-fb.com

8 comments:

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

eh da ubah? ehhe. ok la tu. :D

ejulz said...Reply To This Comment

teringat masa sekolah dulu2.. bapak hantarkan.. hehe..

naik motor mmg jimat.. xyah byr tol.. hehe

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Alhamdulillah... Eh eh, dh mula bertanam ke, sempat tuh, hehehehe

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

hope sume getting better...
weee...t dah bole tuai hasil tanaman tu bagitahu adik ek..hakhak

kiera'sakura said...Reply To This Comment

wahhh makin lancar perjalanan akak skang nie.. Alhamdulilah x lama lagi msti akak dh blh msak2 mcm2 lagi kan..

Dr Mohd Hafiz Osman said...Reply To This Comment

LM ada tanam sayur ke belakang rumah ? .. :)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

ok la kalau mcm tu...

lepas ni miza xde la terkejar ke sana ke mari..dengan nak masak lagi utk dorang kan..

opps typo sudah..naik motor la yunk..bukan kotor kan hehe

Peri PiA said...Reply To This Comment

besh nya bercucuk tanam,LM nti citer lagi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...