Tuesday, April 17, 2012

Saluran Tersumbat-Melimpah



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Busy dan tension..2 benda yang ada dalam diri LM kini. Tapi busy pun hepi je ambik budak-budak ni tengok mereka balik sekolah senyum-senyum. Tension sebab bilik air dalam bilik LM tersumbat. Air bertakung dan melimpah-limpah. Eii siyes geli okey. Hari tu sinki tersumbat..air tak jalan, dah panggil orang memang la ada tersumbat saluran kat luar rumah tu katanya sangat tebal lapisan lemak macam tepung dah katanya. Sekarang bilik air pulak da...tension tension tension.

Adat duduk rumah orang bukan senang nak minta itu ini..korang pun paham kan. Lampu luar takda, sian anak-anak nak keluar gelap. Kipas bilik nombor 2 dan 3 pun takda. Pakai kipas bawah manalah kuat sangat pun kan. Ya Allah...saya sangat tertekan sebenarnya.Tak habis sabun badan lagi air dah bertakung...haiya..geli okey.GELI!
 


www.tips-fb.com

9 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

la awat tuan rumah tu tak prepair awai2...tak kan dia tak tau masalah tu...sblm tu tak dak ka yg dok rumah tu?

kiera'sakura said...Reply To This Comment

sian akak, sabar bebanyak ye... sama la dengan owner umh kira.. dia x serive sblm sewakan kt penyewa baru.. tp sewa nak naikkan...

Miss PIJAOSIX said...Reply To This Comment

LM, semua tu owner rumah yang patut tanggung. Miza call owner tu and ask him to fix all the thing.

p/s: tumpang mandi umah jiran sebelah pun ok. heeee

ejulz said...Reply To This Comment

suh la org baiki kak.. :)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

euwww, kalau mana2 saluran yg melimpah *sinki ke bilik ayor ke* kita mmg x semangat nak buat keje, nak2 tang sinki kann

Izan Ishak said...Reply To This Comment

bila bilik air tersumbat mmg geli kan LM. izan pun dah alami hari tu. mujurlah tuan rumah pun tak kisah sgt nak dtg. jiran sebelah pun sama tolong clearkan saluran yg tersumbat... camnilah kalau adat menyewa umah org.

azwa amani said...Reply To This Comment

ermm, aritu sebelum akak masuk rumah tak tengok dulu ke kak.. kesian kat anak2..apa2 pun sabar ye kak :)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

aduuuuuuuuuuuuuuuus shda pun xsuka kalau mcm nie..kalau boleh nak elak kan semua benda mcm nie...rasa terbantut kot nak wat keje...huhu...

sabar ye miza..

deno said...Reply To This Comment

erk... sabar ya akak... dugaan tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...