Sunday, April 1, 2012

Selamat Sampai

Assalamualaikum... Alhamdulillah saya sekeluarga telah sampai dengan selamat pagi semalam. Masih letih, banyak kerja nak fikir dan urusan nak cuci rumah baru perlu diurus lepas ni. Saper boleh bantu akak comot cuci rumah? Cepat angkat tgn.
www.tips-fb.com

15 comments:

azwa amani said...Reply To This Comment

nak jumpa..nak jumpa..nk jumpa.... huhuuh

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

Adk nkk.

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

akak stay kat mana?

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

penatnye angkat tangan ni...
rase2 akk nmpak x??hikhik

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Alhamdulillah.... Selamat sudah... :)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

Alhamdulilah,,, klu dekat boleh jer nak angkat tgn...hihihihi

diana said...Reply To This Comment

saya boleh tolong bagi semangat je..
ekekek

ejulz said...Reply To This Comment

selamat kembali kak..

ieda said...Reply To This Comment

alhamdulillahhhhhhhhhhhhhhh
dah sampai LM dengan selamatnyeee ;))
slo2 dikk
kalau dekat akak leh tolong LM ;))

Anonymous said...Reply To This Comment

hai kak lydia...apa khabar?

-adinda amy sensei-

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

akak! nak jumpa!!!

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

apa hadiahnya kalau tolong adik sayang>

dapat peluk shafiq pun okeylah..
hehehe

semoga kamu baik2 sahaja

eita said...Reply To This Comment

tolong tengok je lah..

deno said...Reply To This Comment

alhamdulillah... tak sbr nak tahu perkembangan baru dari akak :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

Alhamdulillah ;)

selamat pulang LM syg

err,mcm mne nak tlg ni jauh.hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...