Tuesday, April 10, 2012

Syafiq Demam



Assalamualaikum dan salam sejahtera

Adik syafiq demam sejak 3 pagi semalam. Pukul 6 pagi ayahnya dah pergi 7 Eleven cari cool fever. Dah la stok ubat takda sebab baru balik dari Qatar memang tak angkut ubat semua tu. Risaunya bila si kenit ni demam panas.


Tangan dia asik cuba buka benda atas dahi tu...rimas agaknya. LM belah dua sebab sangat besar tak muat dengan dahi si kenit ni, hihihi. Tq buat adik kak yang sama risau bila dengar si kenit ni demam. Sekarang dah kurang sket demam syafiq, umminya saja yang lum sembuh sangat lagi.

p/s:ummi tak mkn ubat mmg la lambat baik demam..huhu




www.tips-fb.com

13 comments:

zalin onceitalk said...Reply To This Comment

moga si kecil yg comel ni cepat sembuh kak..

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

bf kecik demam...sian baby...
hope cpt sembuh..ummi pon hope u'll get well soon..

pena rozie said...Reply To This Comment

semoga cepat sembuh....

Lady Rina said...Reply To This Comment

get well soon dear..sangat risau bila anak sakit...

azwa amani said...Reply To This Comment

amani pun tgh demam kak... suara pun x kuar lagi... alahai, siannye lah baby boolatt ni demam.. :)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Aduh... comel montel ni demam ye... Tak apa lepas ni kena ada simpanlah ubat-ubat sebab baru balik kan serba-serba banyak kena buat LM...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

berubah cuaca kot....

semoga adik syafiq cepat2 semboh ye...

Ibu Ilyanie(s) said...Reply To This Comment

skrg cuaca dh tak menentu.. panas membahang.. hujan sejuk menggila... :D

intan_blur said...Reply To This Comment

kuuuu semangat pipi dia..
smoga cpt sembuh ye..
nak panjang akal nih

EE said...Reply To This Comment

demam2 pon ttp comel..geram la tengok pipi dia..

mia izzati said...Reply To This Comment

anak saya pun demam..sekarang dah demam campak pula..umur baru 10 bulan..musim demam kan

deno said...Reply To This Comment

kesiannya adik syafiq... semoga cepat sihat ya... adik syafiq mcm kak deno pula, bila demam mesti pakai cool fever... :)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

Adik Syafiq cepat sembuh, semoga antibodi lebih kuat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...