Thursday, April 5, 2012

Syafiq Ni...



Assalamualaikum...

Syafiq ni makin lasak. Sekarang anak manja sorang ni dah belajar nak berpaut dan berdiri. Sejak masuk umur 8 bulan ni dah tak banyak ragam tapi banyak kerja la pulak si kenit ni.

Sekarang ni LM kat rumah MIL, sedang kemas-kemas nak balik segamat jap lagi. Dah 2 malam tido sini. Tau tak malam pertama dia tido pukul 3 lebih pagi, malam tadi pun takmo tido. LM kejut hubby solat subuh jam 6 pagi terus minta hubby tolong jaga baby sebab mata LM dah tak boleh buka sebab teramat mengantuk jaga dia. Dia tak menangis tapi sibuk nak main memanjat sana sini...letihnya ummi nak layan adik syafiq sekarang ni.


Siang pun takmo tido...masuk buai dia buat-buat tido, ummi leka je dia beniarap dalam buai dan jenguk ummi. alahai adik....macam-macam hal kamu ye?


www.tips-fb.com

11 comments:

*Tinie* said...Reply To This Comment

Selamat Pagi LM... sama la kita... anak saya si Anisa tu mcm tu gak...pukul 4 pg baru tido.. adoiii....Ni rasa nak pegi surau sambung tido

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Hehe, ikut sapa nakal ni, ummi ye... Babab Kang... Kuikuui

Yaya Azura aka Naz Azra said...Reply To This Comment

hai syafiq..
auw chak!

ejulz said...Reply To This Comment

comel syafiq.. :)

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

haishhh..ni dah menambahkan geram ngan baby nih...
xsabar nk geget budak nih.. :)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak rasa sebab ada kejutan waktu buat adik Syafiq bila tiba M'sia. Perbezaan masa malam dgn Doha kan tak sama. Itu dia masih belum biasa lagi. Mesti siang dia tidur kan dik...

Lama-lama oklah tu...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

berubah tempat kot....

kiera'sakura said...Reply To This Comment

laaa Syafiq nie banyak akal die... hihihihi

azwa amani said...Reply To This Comment

alalala..comenye meniarap dalam buai...

pena rozie said...Reply To This Comment

comel...

deno said...Reply To This Comment

hihi... best pulak tengok baby syafiq mcm2 ragam... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...