Monday, April 23, 2012

Tak Menangis

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Baru lepas ambil aqilah balik sekolah jap lagi nak hantar yang besar tu sekolah kebangsaan pula. Alhamdulillah cikgu kata hari ni tak menangis lagi masa datang sekolah. LM senyum dan mengiyakan saja dan cerita bangun tidur pun tak nangis. Balik sekolah asik cerita cikgu, kawan, main bola, itu dan ini. Seronok nampak? Hari tu takmo sekolah kat situ sekarang dah syok pula... Hehehe. Alhamdulillah penyeksaab minggu lepas dah berakhir kini. Qila hepi ke sekolah.. Syukurlah.
www.tips-fb.com

8 comments:

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

alhamdlah...dia dah mula serasi

ummi pun dh leh senyum

Peri PiA said...Reply To This Comment

Alhamdulillah :)

azzey said...Reply To This Comment

alhamdulillah may b dh terbiasa le tu...

ejulz said...Reply To This Comment

alhamdulillah.. dah kata dah.. kalo dah ada kawan mesti seronok dia g sekolah.. hehe

KuNanGKuNanG said...Reply To This Comment

tringat masa sy tadika berzaman tahun dulu,sy pun xmo sklh.siap terkepit jari kat pintu sbb dok kejar mak nk blik.he3

kiera'sakura said...Reply To This Comment

Alhamdulilah.. xde lagi sekolah pepel..hihihihi

diana said...Reply To This Comment

masa mula2 tu tak de kawAn lagi kot..

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

alhamdulillah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...