Wednesday, April 25, 2012

Terlebih Manja



Assalamualaikum dan salam sejahtera

Adik syafiq dah makin besar dan dah nak belajar berdiri pun. Makin lasak dan kuat mengamuk pula sekarang ni. Bila ummi hantar kakak dan abang sekolah dari ummi keluar rumah sampai balik rumah dia meraung tak henti-henti. Amboiii kuat mengamuk dia sekarang ni. Geget tau la kan?

Pagi ni dia lambat mandi. Mengamuk tak berkesudahan. Padahal pagi-pagi ummi dah bawa naik kereta hantar abang kakak tak puas hati lagi tu...kalau mengamuk je tak dapat la ummi nak pergi hantar kain ke kedai dobi hari ni...huhuhu.


p/s: adik syafiq dah dekat 9 bulan..kejap je masa berlalu.

 


www.tips-fb.com

17 comments:

kiera'sakura said...Reply To This Comment

mesti syafiq x puas main ngn dengan akak bgun tido tue.. tue yg nk merap tue..ihihihi

D_08 said...Reply To This Comment

kalo camni maknenye die jeles le tu... nak ummi layan die soghang jeee...... alahaiii

Mooniqueen said...Reply To This Comment

Montelnya dia...geram lah...

intan_blur said...Reply To This Comment

comelnye bdk nih...
cubit baru tau nnt

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

chomel adik syafiq.. mengkal..hehehe

Kakzakie said...Reply To This Comment

Meamng geram nie... auntie pun macam nak peluk dan geget pipi montel tu... syoknya:)

Kejap je dan cerdik ye dik...

Izan Ishak said...Reply To This Comment

kena layan dia betul2 lah kalau camtu miza... dah pandai demand lebih ye syafiq...

are_lin@yu said...Reply To This Comment

comelnya dia..geram tengok;-)

al-lavendari said...Reply To This Comment

bila dia adik nanti, berubahlah perangai dia tu .. hehe

deno said...Reply To This Comment

amboi adik syafiq.. kuat meragam sekarang ya.. mesti nak amik perhatian umi tu..

p/s : makin comel, makin sihat dan makin pandai adik syafiq! :)

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

ishh rasa nak cubit2 pipi anak kak LM nieeee

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Agak2nya nam bulan g, leh la add Adik, *larikk*

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

bosan dok sorg kot

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

bestnya syafiq dh nk berdiri. lala dok angkat2 bontot tp x jugak merangkak.. risau betul.

ejulz said...Reply To This Comment

comel.. rindu anak buah kat kpg.. hehe

Yaya Azura aka Naz Azra said...Reply To This Comment

lah, dah nak berdiri? cepatnya masa berlalu..makin tembam!

Peri PiA said...Reply To This Comment

alololo,geram! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...