Wednesday, April 11, 2012

Ubat



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Ubat oh ubat. Apasal lah rasa ubat tak sedap? maaf bagi semua yang ugut, marah, bebel saya pasal makan ubat. Akak comot ni memang tak suka makan ubat. Pahit dan...uwekk tak sedap.

Saya cuma akan makan ubat kalau kena ugut je, orang kata..kalau tak makan ubat..bla bla bla..kalau orang yang saya sayang ugut saya suruh makan ubat baru saya makan, kalau tak saya akan makan madu dan minum air masak banyak-banyak je. Tapi bila mereka yang saya sayang suh makan ubat tu yang lemah hati tu. Ops, citer pasal lemah hati teringat hubby suruh gak saya order nasi lemak semalam. Saya takmo tapi terpaksa gak order...huhu. Selamat azhad sudi berkongsi dengan umminya.

Tak suka makan ubat!!!Ya Allah sembuhkanlah hambamu ini, amin.  Wahai demam nyah kau dari hidupku cepat.


www.tips-fb.com

5 comments:

Lady Rina said...Reply To This Comment

akak tak suka makan ubat..mujur lah anak2 akak senang nak bagi makan ubat..kalau ikut macam mama memang lambat la nak sembuh...:)

azwa amani said...Reply To This Comment

moga cepat sembuh ye kak.. hehehe, amani pun x sembuh2 lagi :)

diana said...Reply To This Comment

saya selalu pesan kat maisara..
"kalau tak mau makan ubat.minum air putih banyak2.."

jadi kat lm pun saya nak pesan gitu jugak la..
kalau tak mau makan ubat minum air putih banyak2 tau..:P

deno said...Reply To This Comment

deno pula senag makan ubat... tapi dgn syarat ubat berbentuk pil! akak beri la ubat banyak mana atau besar mana, mesti deno boleh telan.. deno senang sgt makan ubat pil, tapi kalau ubat jenis cecair punye la susah nak telan.. biasanya mesti masa habis dengan mencium bau ubat cecair tu.. haha.. last2, ma deno mesti membebel sbb tak minum ubat cecair .. :P

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kira pun tak suka makan ubat... mama kata mcm mana nk bersalin klu makan ubat pun susah...huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...