Sunday, May 6, 2012

Hari ibu- Buat Nenek



Assalamualaikum dan salam sejahtera

LM balik kampung minggu ni, alhamdulillah seronok sangat. Maisarah dapat lah tidur rumah bonda ermanja-manja. Tadi sebelum ke rumah MIL pergi jemput maisarah dulu. Seperti iasa mengalir-ngalir lah air mata dia bila ajak balik...hihi(dasar manja).

Sebelum naik kereta dia buka beg dia dan bagi bonda kad hari ibu dan bunga ros sekuntum. Rupanya dia dah lukis kad hari ibu untuk nendanya dan bunga tu dia beli kat sekolah seminggu lalu. Ingatkan dia beli sekuntum saja bunga untuk ummi rupanya dia ingat pula nak bagi pada nenda kesayangannya tu...


Sebelum naik kereta LM sempat snap gambar bonda yang tak terharu tak terkata dapat bunga dan kad dari cucu tersayang...sebab minggu depan tak alik segamat maka dia bagi awal-awal pada nendanya.

Ummi duk terpikir-pikir bila nak dapat kad dari dia ni..hihi. Hari tu nampak dia dah lukis tapi tunggu minggu depan baru nak bagi ke? debar-debar pula nak tunggu hadiah dari anak sorang ni....suwit okey! satu perasaan yang tak oleh digambarkan.

p/s:korang rai hari ibu macam mana?dah plan ke belum?




www.tips-fb.com

8 comments:

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

wan dapat hadiah IKEA hari tuh join contest. itu kot hadiah hari ibu untuk tahun ni

kiera'sakura said...Reply To This Comment

time tue nt blek kg,, time tue jugak benyah bertunang.. nak sambut hari ibu sekali la untuk mama, along ngn kakak... hihihihi.. suwitnya la maisarah nie... :)

Scarlett O'Hara said...Reply To This Comment

Selalu tak ingat bila hari ibu.

ieda said...Reply To This Comment

Hadiah ibu tahun nie ye lm, akk x ingat lahhh bilee hari ibu nie dik ??

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Dpt hr junaat hri tu..sweet sgt!!

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Dpt hr junaat hri tu..sweet sgt!!

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Alololo, suwitnye... Hehehehe

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

alolo..comeynye maisara..
happy tak tergambar la akk kan..hihi..
mungkin xmahal mane..tp ingatan tu penting.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...