Tuesday, May 15, 2012

Bila Shida Dan Rakan Blogger Serang LM




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Tajuk tak boleh blah kan? sebenarnya saya nak cerita pasal adish shida bawa kawan-kawan blogger lain serang saya di rumah...ehehe. Persahabatan dengan shida ni dah lama juga, sejak awal berblog lagi. Itu pun kenal di SB dan blog Ben Ashaari


Masa awal berblog dulu kami sering join segmen anjuran ben dan rajin bertegur sapa di SB juga. Dari sehari ke sehari jadi akrab dan alhamdulillah persahabatan kami sangat indah dengan dugaan beberapa kali nak jumpa tapi tak kesampaian.2 Minggu lalu shida kata nak datang rumah, ingat dia saja buat lawak, ternyata betul rupanya...terharu sangat ada yang sudi menziarah.

 
Shida...tq sudi jadi sahabat saya

 
Shida datang dengan elly, nadh dan iffah. Minta dia bawa qaseh tapi katanya qaseh kerja malam. Saya sambut mereka dalam serba sederhana sebab kontena dari Qatar pun tak sampai lagi. Alhamdulillah cuma mampu sediakan nasi lemak rintik hijau, rendang ayam, sambal tumis saja. Shida bawa ketupat palas dari sana dan juga rendang ayam. Kek karemel pun ada juga...tq u sudi watkan kek, tercapai hajat nak makan kek yang u buat...(jap lg shida gelak pasai pa pggl  dia u). Ada ikan pekasam juga...ngee. Tq shida.

Syukur alhamdulillah ....pertemuan kami sangat indah. Walau tak la lama sangat tapi puas borak dengan nadh,iffah, elly dan shida. Along yusof tertido tak sempat datang. Malam tu lepas maghrib kami pergi makan luar jumpa baby ujang dan yana. Ada blogger lain juga yang kami jumpa malam tu...saper mereka?ehem ehem...nanti kita sambung cerita okey!

Gambar makan-makan di rumah LM tak dapat tepek sini kerana menghormati mereka yang tak mau gambarnya disiar di alam cyber ni. Apa pun terima kasih shida kerana sudi hadir dan ajak kawan-kawan kita jenguk saya...terharu!

p/s: baby shafiq dapat hadiah baju dari kakak-kakak cantek ni.

 

 

 
www.tips-fb.com

15 comments:

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

u buat ai senyum dan sebak la...terharu sangat2 siap bgi i tido kat umah lagi...

opps kenapa x masuk kan borak sampai jam 5 pg...kecian en hubby

i x smpt lagi nak wat entry bz sngat2

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

untunglahh depa leh lelepak reramai cenggitu. :P

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

insyaAllah.. saya teringin nak jumpa LM.. hehehe

iizza said...Reply To This Comment

bestnya dpt jumpa rakan blogger..

deno said...Reply To This Comment

seronoknya dapat jumpa akak.... jeles deno...huhu

kiera'sakura said...Reply To This Comment

saya? hukhukhuk sedihnya

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

ahahahhahahaha. padan muka kira taleh mai. ahahahhahaha :P

masmurni said...Reply To This Comment

tak sempat dtg..uhuk..uhuk

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

x dpt jumpa kak LM.sedih =(

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@aDisH.sHidAhihihi...5 pagi tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@fRaMe LenSeSuntung kat depa ja ka?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Chekgu Azrinehrp dpt jmp dlm masa terdekat

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@denohuhu...nak jmp deno gak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@fRaMe LenSeShamboi...buli kiera eh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Rozuan Ismailsian ...nnt len kali leh jmp2 lg kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...