Wednesday, May 30, 2012

Bunga Kemboja



Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Saya kan baru pindah tanah air....selain belum selesai projek beli perabot rumah saya juga belum selesai merengek kat telinga incek suami nak minta belikan saya pokok bunga. Tau tak sejak dari Qatar saya sangat teruja nak tanam pokok bunga kemboja pink dan putih. Tapi...tau tak incek suami kata apa? dia kata bunga tu orang tanam kat kubur je...tak yah la. 


Sob sob sob...saya merajuk tau. Saya suka sangat kemboja putih...suci jek tau rupa dia. Err shida..u tau kan i suka putih..huhu. Err nanti nak pujuk lagi encik suami minta gak sampai dapat. Hahaha..berhati waja kan saya tak patah semangat. Berhati waja okey la tu jangan kereta waja dah la..haha.

Saya suka apa je janji putih...jam, seluar, tudung...bunga lagi super duper suka!




Sekarang dah percaya saya minat warna putih? ehehehe.



www.tips-fb.com

11 comments:

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

ya ya percaya.dan saya juga suka jubah akk pakai tu.sgt menarik.

Yaya Azura aka Naz Azra said...Reply To This Comment

ramai jugak yg tanam kat laman
tp lagi banyak tanam kat kubur..hehe

~ yus ~ said...Reply To This Comment

erkkk...suka putih ke hitam tu, nampak LM serba hitam je. Tp kemboja putih tu mmg cantik..:)

CS @ Mama AA's said...Reply To This Comment

rumah CS ada kale pink.... rajin berbunga + senang dijaga. mmg sejuk mata memandang, makin besar dah....

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

cantikla kak

ehh tgk org ke tgk bunge


dedua cntik

Kella said...Reply To This Comment

putih memang suci murnih.. bersih.. =)

kakchik@ella said...Reply To This Comment

percaya.percaya.walaupun adik tgh pakai hitam. hehehe.

Kakzakie said...Reply To This Comment

Memang betul kata en hubby tu tapi ada juga yg tanam kat rumah dik. Kalau laman luas boleh aje tapi kalau macam rumah kakak memang tak sesuai...

kiera'sakura said...Reply To This Comment

suka jugak warna putih tp tak suka bunga..

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Percaya!!

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Hehehe, betol tu stetmen en somi, tp dl akak Ada jek tanam lam pasu kemboja fing, dh mcm bonsai lak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...