Monday, May 14, 2012

Langsir

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bila pandang je tingkap kat rumah ni terus nampak langsir. Fikir langsir terus sakit jiwa dan dilema. Hari tu nak tempah tapi tak sempat. Aneka warna langsir sambut tetamu jumaat lepas.. Hihihi. Konon bak cari rumah lain.. Tapi berita baiknya rumah baru sama design dengan rumah sewa ni. Maka perlu segera cari kain untuk buat langsir baru. Tema warna apa cantik ye? Takmo maroon eh, nak warna lain pula.
www.tips-fb.com

6 comments:

lieynanilaz said...Reply To This Comment

cuba kaler gold...mesti cantik!!.

-gedek! said...Reply To This Comment

pasang tinted je, kat cermin tu...

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kena matchingkan dgn warna dinding rumah dik... kalau rumah besar warna gelap still ok tapi kalau kecik macam rumah kakak kena cari warna cerah...

Emma said...Reply To This Comment

Hijau pon lawa

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kelabu pink lah kak.. hihii

wahhh akak dpt rumah bru ye... bestnya...huhuhu

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

Hitam lah. Ahahahhahaaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...