Monday, May 21, 2012

Langsir

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 

 Jalan pun letih ek? Pagi semalam gi nilai konon nak cari langsir, sejak pindah belum buat langsir lagi pun sebenarnya. Bila kira punya kira dampai 1k kos kain saja, upah?? Perghh. Akhirnya saya kenyit- kenyit mata kat laling ajak kluar dari kedai tu dan decide beli kat segamat je nanti. Gerenti murah ma! Mereka dah beli baju raya tapi saya menyombong takmo. Nak beli kat jakel atau nagoya je balik segamat ni kot? Lepas ronda nilai balik tu gi cari oven dulu, di pasar borong cari stok sayir dan balik rumah hantar barang penuh kereta dan sambung kluar semula untuk isi perut yang dah berdangdut. Tq laling coz belikan oven baru... Lalala
www.tips-fb.com

7 comments:

ejulz said...Reply To This Comment

shoppim kak.. :_)

Leysa JL said...Reply To This Comment

yeah, ada oven baru .hehe..

Kakzakie said...Reply To This Comment

Tak beli baju dan langsir tapi dapat oven baru. Semangat masak makin berkobar-kobarlah dik...

kiera'sakura said...Reply To This Comment

mmg la kak.. kt nilai tue bukannya murah sgt.. kira pegi sana ritu konon nk cari brang nk buat hantaran tp tgk mahal lepas tue xcantik mana pn.. lastnya beli kt kedai yg kt ipoh tue.. cantik and murah puas hati.. hihihi

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

WAAAAAAAAAAAAH OVEN RAYA LA YER...

~ yus ~ said...Reply To This Comment

langsir kalau nak buat untuk satu rumah tambah dengan kain yg cantik dan semeter sampai berbelas ringgit memang cecah 1k lebih campur upah...huhu.

Mahal kan nak beli n tempah langsir ni....huhu

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Makin rancak la pasnih, dh dpt idaman kalbu, hiks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...