Wednesday, May 16, 2012

Makan



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Semenjak dua menjak dah tua ni saya rasa lebih sedap makan benda rebus, bakar dan stim kot? Buktinya hari tu masa lepak makan dengan kawan-kawan tengok budak-budak tu order chicken chop macam sedap. Tapi bila makan terus rasa muak dan berminyak...kembang tekak. Terus tak habis makan.

Cuba bagi sup-sup atau ikan stim cicah air asam...perghh makan tak ingat dunia. Tapi kan makan lauk je la pun, nasi 4-5 suap dah tak boleh masuk. Tu tanda perut dah tua...nasi pun dah tak mau bermesra dengan perut. Ye la...kena ingat la kan sekarang dah makin bambam...umur dah banyak kena jaga pemakanan dan kesihatan. 

p/s: buah hati saya dah sampai dari Qatar...sukanya!! nanti saya tayang ye!

 
www.tips-fb.com

12 comments:

diana said...Reply To This Comment

sejak mengandung ni saya pun tak boleh mkan la benda2 goreng..
muak + meloya..semua ada..
tengok pun saya dah pening..mungkin sebab saya pun dah tua..uhuk..uhuk..heheheh

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

setuju LM.. saya dengan rine.. skang suka makan benda2 yang bersup..hehehe

iizza said...Reply To This Comment

cepat kurus la kalau camni..bestnya kalau sy pn gitu..:)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

wahhhh barang2 dh smpi ye kak.. suka la tue..hihihi

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

lagi berkhasiat kot. mgkin makanan bergoreng tuh tak elok utk kesihatan

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@dianala..tua ke awak?huhuhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Chekgu Azrinesamalah rine

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@iizzakadang2 mood camni jap je..tak tau la

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@kiera'sakurakikiki...tu la kiera

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Rozuan Ismailbetul wan

ieda said...Reply To This Comment

uishhh dikk
cicah air asam tuu yg paling sedapp
mauu x hinggat dunia ;)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Cepat gak ye, kata 2bln... Apa2 pon pain leh membaking ngan jayanya :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...