Friday, May 25, 2012

Pakaian Kanak-Kanak Muslimah



Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Korang ingat akak kesayangan saya yang saya pernah cerita berjiran dengan saya dan dah pindah jauh sket dari saya dulu tu? ala...akak saya yang jadi tulang belakang pada blog saya ni la kak ija. Ingat kan macam mana saya down bila dia takda dulu....saya terpaksa hadapi apa saja masalah blog tanpa dia..huhu. Sekarang ni dia dah buka perniagaan baru. Tahniah kak ija...dia sekarang jual pakaian muslimah buat kanak-kanak.

comel kan...


Ada banyak lagi yang boleh buat korang rambang mata. Harga menarik dengan kualiti yang setimbal dengan harga...apa lagi..meh klik sini untuk intai-intai.


P/s:good luck ye kak ija..

www.tips-fb.com

4 comments:

diana said...Reply To This Comment

saya pun tengah cari pkaian untuk kanak2 ni sebab sekolah maisara tak de uniform.tapi kena berpakaian sopan la..mungkin kat sana ada sesuatu yang saya nak..

Izan Ishak said...Reply To This Comment

comelnya pakaian muslimah yg kak ija buat ni... cantik2!!! cuci mata sajelah... takde girls kan.

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

alololo...comeynyee...
jangan ummi beli tuk syafiq sudahlaaa..hihi

deno said...Reply To This Comment

comel!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...